Bim aug 2016
BIM idag och det är verkligen många symtom på gång, testerna jag beställt kommer imorgon.... vänta vänta... jag som är så tålmodig....
BIM idag och det är verkligen många symtom på gång, testerna jag beställt kommer imorgon.... vänta vänta... jag som är så tålmodig....
Lite intressant denna gången är att jag körde med ÄL-stickor och ÄL visade sig vara 2-3 dagar senare än jag trott... Misstänker (om jag får plus) att det är sex 1,5 dag efter positivt ÄL test som gett resultat...
kan inte citera i mobilen
@mysius - när ska du testa?
Du klickar på lilla runda knappen till höger i inlägget som du vill citera :)
Jag jobbar kväll imorgon och har inget test hemma så om mensen inte har dykt upp på onsdag så tänkte jag köpa ett då och testa på fredag (jobbar 07-19 på onsdag så jag vill inte testa på torsdag morgon och sedan behöva vänta med att berätta för sambon tills kvällen om det är positivt) så på fredag morgon ska jag testa tänkte jag för då är jag ändå på bim +4. Om jag kan hålla mig tills dess... :p
Jag vet, det är svårt att inte testa. För min del kan jag inte testa tidigare då jag inte har möjlighet att köpa ett test, och då tänker jag att jag lika gärna kan ge det några dagar för det skulle vara jobbigt att testa och så kommer mensen dagen efter..
Däremot känner jag en känsla som att det gör pytte ont precis vid livmodern, ingen mensvärk, men inte heller som vanligt. Jag har använt en "period-tracker" där jag varje gång jag upptäckt något avvikande, har skrivit upp det. Väldigt bra tips, för då kan man gå tillbaka och se hur det varit tidigare månader och läsa minnesanteckningar om humör, symptom, sex, mens, ÄL osv. För det är lätt att glömma och man minns ju det man vill minnas ;) men att jag har ömma bröst skulle lika gärna kunna vara pms, men det som gjort mig misstänksam är yrseln, det vaga illamåendet (trots att jag bäljat i mig både resorb och vatten i värmen) samt tröttheten. Men sen har jag varit lite stressad senaste veckorna så jag vet inte om det kan vara det, anledningen till att mensen är sen?

Grattis till er andra som plussat precis
Fråga till er ang ÄL, när har ni de klassiska "äggviteflyningarna" på cykeln? Ett par dagar innan ÄL? Dagen innan ÄL? På ÄL?