Bim aug 2016
Hej allihop! Jag hoppar gärna in här också ???? Tog ut min hormonspiral den 29/6 för att försöka skaffa ett syskon till mina pojkar, 2 och 6 år gamla. Fick mens knappt två veckor därefter. Nu borde jag ha BIM kring 10-13/8, svårt att veta exakt hur cykeln går såhär direkt efter uttaget. Men borde ha haft ÄL kring tors-lör för en vecka sen.
Hade konstiga symtom hela förra veckan med uppblåsthet och mensliknande värk, som mest förra helgen. Antagligen hade de med ÄL att göra men har aldrig haft så mycket symtom av det tidigare. Trodde faktiskt nästan att jag har gravid i måndags för jag mådde tom illa och allmänt konstigt. Tog ett test som såklart var negativt.
Symtomen lugnade sig ett par dagar men nu senaste par dagarna känner jag åter av livmodern, ungefär som någon annan sa, att det liksom jobbar på därinne. Känner av det även när jag vaknar om morgnarna.. hm.. vet inte riktigt vad det står för, kanske har min kropp bara blivit tokig efter hormonomställningen efter spiralen eller nåt. Återstår att se. Men spännande är det! Håller tummarna för oss alla! Och tråkigt för er där det inte gått vägen denna månad. På't igen nästa omgång!