Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

Bim aug 2016

Hej! Får man hoppa in? Det är försök nummer 25(!!) alltså 2år och en månads försök...

Börjar bli tjatigt ;)

Fick positivt ÄL test igår på dag 14! Och hade sex senare på kvällen, brukar alltid ha ÄL på dag 17-20 om Om inte senaste så hoppas detta tyder på tur för vår del :)

BIM blir den 24e augusti om ägget släpper idag, onsdag,

Kan ibland ha positiva ältestet i 2-3 dagar då blir BIM senare

• ensamärstark

Ty

GrönaDruvan skrev 2016-08-16 18:09:22 följande:

Gu vad man känner efter...5 dagar efter äl..känner inget speciellt men ändå massor....

Vet ju att allt man känner likväl kan vara vad som helst, ändå funderar man.

Har nog haft alla gravsymptom som finns under de här 15 månaderna av försök, så tror inte riktigt på det här med symptom. Det är så likt pms och olika från månad till månad!

Tyvärr gör man ju det, o det gör ju att tiden går ännu mer långsamt!

Jag är på ÄL +6 idag. Har BIM nästa onsdag :) men tyvärr har jag redan börjat få svidande större och ömmande bröst. Vilket jag får varje cykel så känslansäger att även detta försök gick i stöpet :/
  • ensamärstark
    copycat skrev 2016-08-17 18:12:41 följande:

Fick hem mitt predictor early idag. Det står att man kan testa 6 dagar innan sin förväntade mens. För mig är det idag. Tänkte kanske våga testa imorgonbitti. Men eftersom jag har så kort lutealfas (11dagar) så är jag ju bara på ÄL+7 imorgon. Tror ni det visar SÅ tidigt eller är deras test "mer" giltigt om man har typ 14dagars lutealfas? Förstår ni hur jag menar?

Jag skulle nog hellre vänta till ÄL+9-10 om jag var du för att vara lite mer säker! Men jag vet oxå hur svårt det är att sitta på test och vänta ;)
  • ensamärstark
    copycat skrev 2016-08-17 20:28:04 följande:

Haha ja jag skulle också gärna vänta:D vore så skönt om man var en sån som kunde behålla lugnet men det kliar ju såååå i fingrarna!:D

Haha ja! Därför har jag alltid billiga stickor hemma från testlagret. Då kan jag testa med "gott" samvete utan att bli ruinerad ;) o eventuellt beställer jag hem dyra tester när jag är på ÄL+9-10 ;)
  • ensamärstark

ÄL +9 idag. Blankt på testlagret sticka.. Har mina vanliga menssymtom, alltså svullna och ömma bröst, halsbränna, lite kramper.

Dock är jag väldigt uppblåst och gasig samt mycket huvudvärk.. Det brukar jag ej ha.

Men, mensen kommer nog på onsdag när BIM är, som vanligt. 26 månaders försök..

Nu ska jag nog vänta ett Par dagar med att testa

• ensamärstark

Äl+10, hittade ett CB i skåpet från förra cykeln.. Negativt. Börjar inse att det är kört denna månad med :( har ju typiska menssymtom dom jag känner varje månad så.. Blä på det här

• ensamärstark

Äl+ 12.. Negativ på sticka imorse. Börjar komma lite smått mensvärk..så här är det nog nästan garanterat kört.. Har dock inga spottings ännu det brukar jag få på denna dagen

Svar på tråden Bim aug 2016