Inlägg från: Anonym (Hoppaspånr3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Bim aug 2016

Fick igår em som ett hugg i nedre delen av magen och vid toalettbesök ca 30min senare kom en rosa flytning. Tänkte först att de va vanliga spottings men inte kommit något mera så förhoppningarna ökar att det var en nidblödning.

Hade det med yngsta dottern men då var det mer som vanlig mens under 1 dag.

Igår var det äl+9. Har troligen bim på onsd om cykeln följer 26 dagar som den gjort sedan mf i februari. Beställde tester idag och håller tummarna att spottings håller sig borta ?

• Anonym (Hoppaspånr3)

Får troligen mina tester imorn em.

Kan man ställa en burk med morgonurin i kylen och sedan ta provet på em?

• Anonym (Hoppaspånr3)

Spottings håller sig ff borta, vilket ökar chansen för att der var en nidblödning igår. Tycker att det moler en del i nedre delen av magen och ländryggen. Hoppas bara inte kroppen spelar en ett spratt.

Galet irriterande att inte ha ett test redo imorn (har bara ett cb digital men känns för tidigt för det imorgon på äl+11, eller vad tror ni?)

• Anonym (Hoppaspånr3)

JIPPI

Chockad trots att jag hade mina aningar. Försökt sedan oktober. Fick ett tidigt mf i februari så hoppas att denna lilla böna vill stanna. Fick nidblödning på äldsta dotterns födelsedag så hoppas det är ett bra tecken.

Förutom lätt molvärk och uteblivna spottings inga symtom hittills.
  • Anonym (Hoppaspånr3)
    Dina1 skrev 2016-08-10 07:05:30 följande:

Behöver er hjälp. Testade i måndags positivt med cb digitalt och predator early (svagt positivt). Fick efter detta hem test från testlagret som jag testade med på måndag mest för att se hur bra testet var. Fick ett myyyycket svagt plus. Testade både igår och idag (har ändå 20 st), testet var svagare igår och idag är det negativt! (Ser som en skugga i rätt ljus bara). Jag har inte haft någon blödning. Vad händer? :( 2 dagar efter plus på digital borde jag väl iallafall få svagt plus på testlagrets? Båda har ju en känslighet på 25mlu och hcg ska ju fördubblas varannan dag.. detta känns inte bra.

Exakt samma situation som dig..vågade mig på ett digitalt igår på äl+11 som visade gravid 1-2. Fick hem tester från testlagret igår, tog ett idag på morgonen men det är jättesvagt plus på det :/

Blir oxå såklart orolig men tänker jag att väntar 1-2 dagar och tar ett nytt test.

Om du backar bakåt i gruppen ser du en tjej som la upp bild på flera tester taget samma dag, va bara vb digital som va tydligt plus.

Håller tummarna för oss båda :)
  • Anonym (Hoppaspånr3)
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2016-08-10 07:35:12 följande:

Exakt samma situation som dig..vågade mig på ett digitalt igår på äl+11 som visade gravid 1-2. Fick hem tester från testlagret igår, tog ett idag på morgonen men det är jättesvagt plus på det :/

Blir oxå såklart orolig men tänker jag att väntar 1-2 dagar och tar ett nytt test.

Om du backar bakåt i gruppen ser du en tjej som la upp bild på flera tester taget samma dag, va bara vb digital som va tydligt plus.

Håller tummarna för oss båda :)

Såg nu att det visst var du själv som lagt upp den bilden :)
Svar på tråden Bim aug 2016