Inlägg från: Prästkragen |Visa alla inlägg
  • Prästkragen

Bim aug 2016

Hej tjejer!

Aaahh, dagarna fram tills man kan börja testa går såå långsamt. Har BIM runt 12/8 och tänkte börja testa BIM-4. Iof sig köpt några stickor som ger utslag på HCG 5 så kanske kör några dagar innan.

Fjärde försöket för oss och vi har en 14-månaders sen tidigare. Förra gången gick det på andra försöket.

Augusti är vår månad! Håller tummarna för alla här inne nu!

• Prästkragen
    Ememem skrev 2016-08-01 06:35:38 följande:

Vi har också en 14-månaders hemma och försöker få ett syskon. Detta blir första försöket men förra tog fem månader, dock på andra försöket med äl tester så hoppas att denna går lite snabbare.

Vilka stickor är det du har som mäter från hcg 5?

Jag hittade stickor på apotea.se från Abblo Pharma. 2 st för 99 kr.
  • Prästkragen
    Anonym (Lexi) skrev 2016-08-06 22:50:40 följande:

Helt utan förvarning så lämnade min sambo mig nu i kväll... Hans känslor har svalnat. Vi har haft det bra och inget bråk, allt har varit som vanligt, kom som en chock .. Så jag lämnar tråden. Det blir inga mer försök för min del. Önskar er alla stort lycka till!

Nää! Usch så jobbigt! Helst när man inte anat något innan och det kommer som en överraskning. Jag känner inte dig och du känner inte mig men från det jag läst av dig verkar du vara en jättehärlig tjej och du kommer gå stärkt genom det här, även om det känns jobbigt och nattsvart nu.
  • Prästkragen
    Guffy78 skrev 2016-08-07 15:32:08 följande:

Stämmer det att man kan få MF pga bakteriell vaginos? Är det någon som insatt i det ämne eller hört nåt?

Nej , du kan inte få missfall pga det, däremot kan det bli svårare att bli gravid
  • Prästkragen
    Emeliehj skrev 2016-08-10 13:50:18 följande:

Åhhhhh kunde inte hålla mig utan tog det sista testet jag hade hemma. Förväntade mig minus men strecket dök upp efter endast några sekunder. 4+3 enl sista mens. Kan knappt tro det????????

Grattis!!
  • Prästkragen
    Ice Age skrev 2016-08-10 14:22:00 följande:

whiii!! Det är positivt!!! BIM idag. Guh så glad jag blev. Tog ett igår som inte visade positivt, men när jag kollade på idag så var där ett streck så jag tog ett till och nu var det positivt :) 

Nu är frågan om jag ska klara vänta tills på måndag när vi firar bröllopsdag eller inte ;)

Grattis! Duktiga du om du lyckas hålla dig med att berätta till måndag, jag kunde inte vänta en sekund med att berätta för min man och råkade berätta för två till i bara farten :).
  • Prästkragen
    Marängen skrev 2016-08-11 09:44:29 följande:

Minskade bara ljuset på denna :) är det någon som ser?

Grattis! Jag ser ett svagt streck på den nedre!
  • Prästkragen

[quote=76876023][quote-nick]Anonym (Lexi) skrev 2016-08-11 23:02:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, grattis!! Det förtjänar du verkligen efter allt jobbigt!

Svar på tråden Bim aug 2016