Inlägg från: Anonym (Micec) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Micec)

Bim aug 2016

Fick mensen igår :( men det är bara nya tag!

Ägglossnings testen börjar jag med den 7 augusti igen. Hoppppaaaaass att nu nästa försök går vägen. Förra månaden fick jag inte positivt på ägglossningstesten en enda gång ?? Men jag bör ju haft ägglossning med tanke på att jag har mens? eller??'någon som vart med om liknande?

• Anonym (Micec)

Någon som ska ha sin BIM 23/8? hade vart kul att följas !!:) nu är det föööör tidigg för symtom såklart. Men visst väntar man på att dom ska smyga sig på hahah

• Anonym (Micec)
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-09 11:30:29 följande:

Jag har BIM 23/8 så vi kan också vänta ihop!

Enligt appen har jag ÄL idag (vilket jag känner av starkt!) och vi har fått till det varannan dag nu så jag önskar så så så otroligt mycket att vi lyckas den här månaden!!

väntar också med er!! bim 23/8
  • Anonym (Micec)
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-10 12:36:46 följande:

Jaaaaa, jag!!

Jag har så svullen mage idag så jag kan inte tolka det som något annat än att det är ägglossning på G. Vi har lyckats få till det varannan dag den senaste veckan så jag håller tummarna för att augusti är vår turmånad!!

åååå!! HOPPAS! jag hade ägglossning igår och har haft sex nästan varje dag fram till igår. Idag vilar vi nog från det dock och hoppas det har tagit sig nån av dom gångerna??

Nu vill man bara att dagarna ska gå för o få lite symptom.... haha
Svar på tråden Bim aug 2016