Bim aug 2016
Ägglossning idag.. en dag senare än normalt ... väldigt tydliga symtom idag.. länge sedan jag hade så ont i magen.. så nu väntar 2 långa veckor !!
Bim 18 aug ! *håller tummarna*
Ägglossning idag.. en dag senare än normalt ... väldigt tydliga symtom idag.. länge sedan jag hade så ont i magen.. så nu väntar 2 långa veckor !!
Bim 18 aug ! *håller tummarna*
Hejsan, tänkte att jag och flickvännen skulle hoppa in här i tråden.
Vi har börjat med insemination i fredags, var på mina ÄL test visat starkare och starkare svar. Räknade ut att ägglossningen skulle vara igår så körde samma dag som ÄL och två dagar innan.
Nu väntar vi ivrigt på BIM.
Hur har ni känt er?
jag har som molande värk i äggstockarna, men vet inte vad det beror på..
Äre normalt med vita krämiga flytning på äl+4 ?! Alltså som både ogravid eller gravid ...
Jag behöver verkligen er hjälp så snälla svara om ni har egna erfarenheter. Är så orolig och ledsen. Ni som haft utomkvedshavandeskap, vad hade ni för symtom? Jag har inga andra symtom än vanliga graviditetssymtom men mina test blir bara svagare och svagare.. har endometrios som ökar risken för utomkveds.Jag orkar inte genomgå en operation till och har jag utomkvedshavandeskap nu tänker jag acceptera att min kropp inte är gjord för barn och ge upp. Det är inte alls kul att få positivt på CB digital måndag för att sedan få negativa test onsdag. När hcg sjunker ÄR det ju nåt fel! Jag har inte fått blödning eller något annat som tyder på MF. .
Tack för svar.. hur långt efter pluset fick du blödningar? Så ditt hcg sjönk alltså inte? För har läst att det kan göra det vid utomkveds. Men är det inte konstigt att mitt hcg sjunkit i 2 dygn men fortfarande ingen blödning om det skulle vara ett MF? Kan blödningen komma så pass långt efter?
Jag är jätterädd att äggledaren ska brista om det är utomkveds. Ska jag vänta att kontakta någon tills jag får ont eller blödning?
Jag har haft det från och till sen äl. Har plussat idag :)
Ok. Tack så mycket att du tog dig tid att svara det betyder mycket.
Bim på torsdag.. är på äl+9 idag.. testade negativt med predictor early imorse.. men har idag rätt märkbar mensvärk o ryggvärk .. jag har känt av lite svagt värk i magen till och från.. men idag känns det annorlunda.. känns som mensen ska komma när som.. *håller tummarna *
Mensen kom idag på bim.. :( lycka till alla som väntar på plus och grattis till er som plussat..
Hur räknar ni äl? Dagen ni får glad gubbe på test eller dagen efter?