Bim aug 2016
Ni som har BIM kring 12-15/8, hur mår ni? Några känningar? Jag har kort lutealfas (10 dgr) och väntar eg min mens redan imorgon men testar ProgesterAll denna cykel och hoppas på lite längre lutealfas.
Ni som har BIM kring 12-15/8, hur mår ni? Några känningar? Jag har kort lutealfas (10 dgr) och väntar eg min mens redan imorgon men testar ProgesterAll denna cykel och hoppas på lite längre lutealfas.
Å spännande, jag har också 10 dagars lutealfas och funderar på att om jag ska köpa den krämen nu till ÄL. Så följer dig med spänning!
Hoppas du får ett härligt efterlängtat plus!
Hej, tänkte kolla med dig eftersom du brukar tempa. Stegringen brukar ju öka efter ÄL vilket min gjort från 36,2-36,4 till 36,6-36,8 men idag tempade jag och är fortfarande 36,6 och är ÄL +8-12 idag ( är lite osäker när exakt ÄL var denna månad). När brukar den sänkas om man är inte är gravid?:p
Okej hmm hängde inte riktigt med menar innan/efter ÄL eller BIM?:)
Tack!:D
Okidoki, då är det bara att vänta och se!:)
Å spännande!
Jag tempar också, använder naturel cycles.
Å svårt om krämen ger sådana symptom... Men är väl bara att vänta, alltid denna väntan.
Ja man önskar ju förlänga lutealfasen med iaf tvådagar våre ju trevligt!
Hoppas hoppas det är ett plus som ger höjda tempen
Hoppar gärna in här!
Försöker bli gravid med barn nr.3.
Fick första barnet 2009, det tog 3 försök.
Andra barnet 2010, det tog 1 försök.
Nu med tredje så började vi försöka nov-14...försökte varje månad i ett år..sen pausade vi i tre månader. Försökte igen i mars i år och då blev jag gravid, men det blev missfall i vecka 9.
Tog 6 veckor innan mensen kom igång efter missfallet och förra månaden var första försöket efter, men det blev inget.
Nu är vi i full färd med att försöka igen!
Hade sex i förrgår och igår...fick glad gubbe på äl test igår också, så nu hoppas jag sååååå mycket.
Bim runt 25 aug.
Herregud!!!! Jag är gravid?!?!?! Efter fyra år utan preventivmedel, och ett och ett halvt års försök så plussade jag nu!! Och vi som skulle påbörja utredning nästa månad. Ååååhhhh är så glad!!!!! :D BIM på måndag.
Ska köpa ett digitalt senare för säkerhets skull.. Men tycker strecken är rätt starka va?
Skönt att bekräfta ??