Bim aug 2016
Hoppar in här om det är ok! BiM på torsdag. Testade idag men det var negativt. Finns det chans att det tagit sig ändå?
Hoppar in här om det är ok! BiM på torsdag. Testade idag men det var negativt. Finns det chans att det tagit sig ändå?
Jag har värk, precis så som när mensen ska komma. Men ingen mens ännu !! Hoppas den ej kommer! Men vi hade sex 2 dagar innan äl. Sen inget mer runt äl. Så förmodligen är chansen minimal :/
Precis samma här!! Borde få min mens torsdag-söndag och testade negativt idag. (Det vad dock inte på morgonurin)
Vi får testa igen om några dagar. Alla symtom är kvar för mig. Hur känner du?
Kraftig molvärk. Kissar mycket och ofta. BiM imorgon ???? Hihi. Mensen kommer nog.. Men lite spänd blir man ändå ;)
Tror min mens kommer komma. Känner mig "tung" i underlivet. Så den är säkerligen på g :(
Jag har också stickningar i nedre magen och värk liksom. Kissar massor om dagarna! BiM imorgon :D Jag hopppas men ska samtidigt inte vara föööör positiv ;) Stoet grattis till lillgoset i magen :D
Det gick på första försöket. Tog ur spiralen 3 veckor innan plusset.
Mycket mensvärk och stickningar. Sedan har jag under ett par tillfällen blivit fruktansvärd illamående och undrat om jag ätit något dåligt. Men annars inget.
Med första barnet var mitt första tecken att brösten blev som meloner redan några dagar efter ÄL, så trodde det skulle vara samma nu. Men tuttarna är fortfarande små och mjuka haha.
Tog ett digitalt CB idag på BIM. Men det var negativt :( Haft mensvärk i en vecka nu. Så jag antar att mensen kommer ...
Mina symptom är :
Huvudvärk (har aldrig annars huvudvärk)
Molvärk
Mår lite lätt illa på kvällen/eller efter ätit
Men törs inte ta något på allvar. Ska testa imorgon bitti igen och då med ett annat märke på test. CB är nog inget bra test för oss låghormonare...
Testade på förmiddagen idag med CB digital som jag skrev tidigare. Det var negativt. Har BIM idag. Ska jag testa nu på kvällen igen eller imorgon bitti? :D Ingen mens och mår konstigt. Så hoppas ju på bebis! Känner verkligen hur dryg jag är just nu som bara tjatar :')
Ja jag gör så :) Är det negativt då så är det ingen bebis. Bara sen mens. Vill inte spendera mer pengar på test just nu känner jag, haha!! Hur går det för er andra? :)
Jag skulle vänta till imorgon tidigast.
Negativt test med Apotekets egna test nu på morgonen. BIM+1. Nå ja.. Då är det väl bara att ställa in sig på mens i helgen :)
Köpte det där PE testet. Negativt. Nä, nu ger jag upp! BiM+1 idag och ingen mens. Min mens har alltid varit i tid och nu helt plötsligt så ska den inte dyka upp! Suck! Aja nya tag nästa månad :D

JAG BLIR FULLKOMLIGT GALEN! Jag börjar gråta snart :( Vart är mensen ? Jag är på BiM + 3 nu. Fan också! Aldrig varit med om detta, inte ens med mina andra 3 graviditeter. Med sista plussade jag 2 dagar efter BiM - super svagt. Kan det vara för tidigt än? Känns ju väldigt konstigt att det skulle kunna hända...

Inatt kom mensen på BiM +4! Så jag hoppar över till sep tråden :D lycka till alla!