Inlägg från: Väntar på magen |Visa alla inlägg
  • Väntar på magen

Bim aug 2016

Hoppar in här... Har två barn födda, 07 & 10 och BIM till helgen.

Testat neg men har alla grav symtom man kan tänka sig.

• Väntar på magen
    Sally8585 skrev 2016-08-15 18:45:34 följande:

Hoppar in här om det är ok! BiM på torsdag. Testade idag men det var negativt. Finns det chans att det tagit sig ändå?

Precis samma här!! Borde få min mens torsdag-söndag och testade negativt idag. (Det vad dock inte på morgonurin)

Vi får testa igen om några dagar. Alla symtom är kvar för mig. Hur känner du?
  • Väntar på magen
    kvinna29årskåne skrev 2016-08-16 09:48:34 följande:

Testade idag på bim -2. Antingen inbillade jag mig att där var ett svagt pluss eller så var det bara,inbillning. Ska testa,mig på fredag igen och se vad som händer

Spännande! ???? Jag ska också testa mig igen mot helgen. ????
  • Väntar på magen
    Sally8585 skrev 2016-08-16 13:36:33 följande:

Jag har värk, precis så som när mensen ska komma. Men ingen mens ännu !! Hoppas den ej kommer! Men vi hade sex 2 dagar innan äl. Sen inget mer runt äl. Så förmodligen är chansen minimal :/

Håller tummarna för att den håller sig borta. ???? Då sitter vi i exakt samma sits. Hade också sex en gång två dagar innan ÄL.

Chansen finns alltid där även om den är minimal ????????
  • Väntar på magen
    Anonym (Hoppas på en nummer trea.) skrev 2016-08-16 18:18:11 följande:

Jag plussade i morse!

Grattis... Testade du 1 eller flera ggr innan plusset?
  • Väntar på magen
    Guffy78 skrev 2016-08-22 19:13:06 följande:

Är det någon som har fått spök på babyplan testa tidigt test? Hur säkra är dom? Och om teststrecket kommer lite efter angiven tid är det vanligt att den är falsk?

Jag köpte ett "testa tidigt" test och provade. Visade neg, men efter ca 10 min kunde jag ana ett svagt streck. Jag fick mensen i Torsdags så det var ett sk spökstreck.
    Cb digitala test visade neg. Men det finns ju ändå chanser att "spökstrecken" visar sig vara riktiga :)
Svar på tråden Bim aug 2016