• Milli_1

Bim aug 2016

Bim 18/8... Känner igen många nicks här efter att vi försökt sedan i januari. Denna månad kom mensen 2 dagar f sent men jag visste redan dag 18 att det var kört.,, ha ha kan man märka min uppgivenhet..,

Vet inte om vi aktivt kommer försöka denna månad,,,hänger här ändå. Äl har varit allt från dag 12-16, sjukt jobbigt

• Milli_1
    Marängen skrev 2016-07-31 22:43:26 följande:

Hej tjejer! Hoppar gärna in här. Försöker få ett syskon till vår 1 åring. Hittills så har vi tyvärr haft ett missfall nu i juni och hoppas vi slipper fler! Idag har jag haft mycket äl-sekret och ont på höger sida. Testar med både cb-digitalt med dubbelindikator och gravidkollens egna äl-stickor. Nu i kväll fick jag fast på cb-digitalt men inte positivt på gravidkollens tester., knasigt! Är det någon som testat gravidkollens äl-tester? Förra månaden fick jag aldrig fullt utslag på dom, men troligtvis hade jag nog inte ens nån äl eftersom jag fick mens redan på äl+6. Känner det mycket tydligare den här månaden. Men visst borde jag lita mer på Clearblues tester än gravidkollens? Eller vad säger ni? Jag tror jag prickade in stegringen precis eftersom Clearblue-stickan kan bli ännu mer tydlig. Men fast smile fick jag.

Tycker de avancerade cb är svårare att tyda. Vilken cykeldag är du på? Mina vanliga cb brukar ha samma färg som du så äl har du nu

• Milli_1
    L 91 skrev 2016-08-01 18:38:44 följande:

Ja.. men kan man få en liten blödning i samband med ägglossning eller får man det bara om ägget fäster? Har inte så bra koll på detta.. var inget blod utan bara bruna flytningar i förmiddags och nu är det inget. Tog ett äl-test strax efter 14 som såg ut såhär.. och det visar väl inte på det mensen är på väg heller? Då är det positivt OM det skulle visa det?

Jag fick en liten spotting runt äl den gången dottern blev till. Enda gången det hänt. Från Mvc sa det att det kan bli så mitt i cykeln ibland.
  • Milli_1

Bim på torsdag...

Någon mer som känner f att ge upp ibland? I okt har vi försökt ett år,,,,inte länge men fick MF andra försöket

Funderar på att sälja vagn fr syskonet, kläder leksaker o rubbet o skaffa p-piller igen helt seriöst

• Milli_1

Har haft superont i tuttarna sen äl,,,

Bim idag, något säger mig att min cykel måste blivit längre. Testar på söndag

• Milli_1
    FyrAAAA skrev 2016-08-23 21:14:44 följande:

Vet att jag frågade för några dagar sedan men nu är ni ju fler som hunnit plussa så frågar igen! Hur var ers flytningar från äl tills bi plussade? Jag hade redigt med molvärk några dagar efter äl men nu (äl+6/7) är allt borta, inga flytningar o inget annat så förmodligen blev det inget denna månad, men fortsätter hoppas lite till! Tänker att man väl ska ha rikliga o vita flytningar om man är gravid redan innan plus o jag har inga alls nu, så chansen är nog minimal men men

Inga flytningar efter äl+7

Finns hopp
Svar på tråden Bim aug 2016