• Smulaan

Bim aug 2016

Jag har läst det ni skrivit flitigt och är så glad för er som plussat! Grattis!!!!!!Glad Känner dock en känsla av hopplöshet, vi har försökt sedan årsskiftet och nu äntligen fick jag ett positivt resultat på ägglossningsstickorna den 14&15/8... Tempen har inte varit så här heller tidigare så var så glad.... NC visade att jag hade ägglossning den 16/8 .... SÅ tänkte att den här månaden blir det ett plus! Står att jag ska ta test den 31/8 och 1/9.... Dock så har jag känningar i ena äggstocken sedan några dagar tillbaka och en molnande värk i magen som jag brukar få när jag ska få mens .. Har haft en kort cykel på ca 25 dagar så tror inte att det blir något denna månad heller :( Jag som hade hoppats så mycket! BIM 26/8 men kanske mensen som kmr för tidigt,  har haft spiral så inte haft världens mest regelbundna cykel... Får väl tänka positivt, vi har tid för utredning nästa månad....
    Sorry för ett bittert inlägg men känner mig bara så less...

• Smulaan

Hej! Är det någon som skulle kunna hjälpa mig att tyda min kurva? Har sedan dagen efter ägglossning haft världens smärta i ens äggstocken och molnandevärk, tempen sjönk men idag steg den igen??? Någon som snälla kan ge någon förklaring som varit med om detta?

• Smulaan

Hej glömde lägga till grafen, snälla någon som kan hjälpa till ?

• Smulaan
    Ememem skrev 2016-08-20 10:09:23 följande:
    Jag tycker den ser alldeles normal ut, det är jätte vanligt att tempen sjunker kring äl+4-5 det beror på nåt av hormonerna som ökar eller minskar (minns ej vilket) och som då skapar en tillfällig dip.
    Tusen tack för svaret, har varit så orolig, vi har tid för fertilitetsutredning nästa månad men min kurva/har aldrig sett ut så här, den har varit otroligt ojämn de andra månaderna så håller tummarna! :)
  • Smulaan
    Milli_1 skrev 2016-08-20 11:53:58 följande:

Tog test i morse, bim+2.. Ingen tvekan

Grattis!!!!????????????????????
  • Smulaan
    Milli_1 skrev 2016-08-20 11:53:58 följande:

Tog test i morse, bim+2.. Ingen tvekan

Skulle skriva grattis!!!! :):):):) inte??? :)
  • Smulaan

BIM i lördags, ingen mens & negativt på testerna,,,, Suck mensen kmr nog då min temp sjönk lite idag. Håller tummarna för oss andra,

Svar på tråden Bim aug 2016