• Tokgurkan

Bim aug 2016

Hoppar in här. Det här va 5e försöket, BIM är 25 aug(nu på torsdag). Haft molvärk precis som mensvärk i ca 1,5 vecka och magen känns spänd. Gjorde ett test idag BIM-3 men är osäker på om jag inbillar mig ett plus eller inte, ska köpa ett digitalt också. Gjorde det här testet mitt på dagen men det stod på att det helst ska göras på morgonen..

• Tokgurkan
    Julm skrev 2016-08-22 15:06:58 följande:

Det ser ut som ett +!!! Grattis säger jag!!! Måste kännas fantastiskt. Även om 5 månader inte är jättelänge så kan jag förstå att det samtidigt känns som en evighet.

Åh hoppas det är så! Ska testa digitalt imorgonbitti för att dubbelkolla. Jo precis, känns som varje månad är en evighet även om man vet att det inte är lång tid alls. Jag har inget tålamod heller så det blir lite jobbigare då haha..
  • Tokgurkan
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-22 15:14:39 följande:

Tokgurkan, jag säger också att det är ett positivt test!

Jag testade först med ett sånt test som ska ge tidigt resultat, det var på eftermiddagen i lördags, och jag fick ett svagt streck.

www.yesnotest.se/sjalvtester/graviditetstest/

Eftersom jag blev så paff bälgade jag i mig vatten och tog direkt ett Clearblue Digital som sa "Inte gravid".

Men så igår morse med morgonurin fick jag "Gravid 1-2" på Clearblue Digital.

Så Clearblue mäter inte lika låga hcg-nivåer som det andra testet jag gjorde innan.

Hoppas SÅ att du har rätt!! Var ditt tidiga test lika svagt som mitt? Blir att testa digitalt imorgonbitti, hoppas jag får positivt då : - )
  • Tokgurkan
    Onix skrev 2016-08-23 09:28:50 följande:

Ni som har hunnit plussa nu, har ni fått några symptom än? :)

Plussade igår och gjorde ett till test idag för att dubbelkolla, fortfarande plus hehe. Det är BIM-2 nu och jag har i ca 1,5-2 veckor haft molande värk i magen, som mensvärk varje dag. Kännt allmänt obehag i magen, som att jag är förstoppad fast jag inte är det. Annars har jag varit som vanligt, smått illamående ibland bara.

Känner mig lite orolig över att jag har såna "menssmärtor", har känts hela den här tiden som att den ska komma snart..
Svar på tråden Bim aug 2016