• Onix

Bim aug 2016

plussade idag på bim -4, överlycklig!

• Onix

Nej. Mitt på dagen, vart så himla nyfiken och kunde inte tro mina ögon. Har aldrig plussat tidigare än bim förut!

Teresiat skrev 2016-08-22 17:57:40 följande:

Onix, grattis! Var det morgonkiss? Funderar på att testa nu på kvällen BIM -4... Men frågan är om det är lönt :)

• Onix
    FyrAAAA skrev 2016-08-22 18:49:11 följande:

Massa massa grattis! Nu måste du dela med dig Hade du några känningar eller tecken mellan äl o nu som gjorde att du misstänkte ett plus!

Tack!! :D jag trodde verkligen inte det skulle ta sig, det var vårt första försök. Men min dotter kramade om mig imorse och då kände jag hur öm jag var i brösten så då var jag tvungen att testa mig idag. Visade klart och tydligt ett plus!! Hur går det för dig? :D
  • Onix
    Teresiat skrev 2016-08-22 19:22:16 följande:

Ärligt, vad tror ni? BIM -4, ej morgonbesök på toan utan togs för en liten stund sedan.. Samma test men den undre bilden är med blixt och den andra bilden är utan blixt. Ej mixat med bilden i övrigt.. 

Jag tycker det ser positivt ut! :D
  • Onix

Ni som har hunnit plussa nu, har ni fått några symptom än? :)

• Onix
    Teresiat skrev 2016-08-23 20:20:06 följande:

Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)

Stort grattis!!!!
  • Onix

Med dottern plussade jag inte förrän några dagar efter bim och då var det svagt. Nu plussade jag på bim-4. Under den graviditeten så mådde jag prima från början till slut, knappt några gravsymptom alls. Men nu, jag är kissnödig jämnt, var uppe 4 gånger inatt och kissade. Brösten värker och ett illamående som heter duga på morgonen och jag är bara i v 4. Så extremt stor skillnad.

Svar på tråden Bim aug 2016