Bim aug 2016
plussade idag på bim -4, överlycklig!
plussade idag på bim -4, överlycklig!
Nej. Mitt på dagen, vart så himla nyfiken och kunde inte tro mina ögon. Har aldrig plussat tidigare än bim förut!
Onix, grattis! Var det morgonkiss? Funderar på att testa nu på kvällen BIM -4... Men frågan är om det är lönt :)
Massa massa grattis! Nu måste du dela med dig Hade du några känningar eller tecken mellan äl o nu som gjorde att du misstänkte ett plus!
Ärligt, vad tror ni? BIM -4, ej morgonbesök på toan utan togs för en liten stund sedan.. Samma test men den undre bilden är med blixt och den andra bilden är utan blixt. Ej mixat med bilden i övrigt..
Ni som har hunnit plussa nu, har ni fått några symptom än? :)
Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)
Med dottern plussade jag inte förrän några dagar efter bim och då var det svagt. Nu plussade jag på bim-4. Under den graviditeten så mådde jag prima från början till slut, knappt några gravsymptom alls. Men nu, jag är kissnödig jämnt, var uppe 4 gånger inatt och kissade. Brösten värker och ett illamående som heter duga på morgonen och jag är bara i v 4. Så extremt stor skillnad.