• Emelie07

Bim aug 2016

Hej!

Jag önskar så gärna att jag ska bli gravid! Hade ÄL nu 16/8 enligt min app men vet inte riktigt om den stämmer och BIM 30/8, jag hoppas verkligen på att bli gravid. Jag har haft stickningar/hugg i vänster äggstock sen några dagar tillbaka och haft som mensvärk och varit jättesvullen i magen. Behöver jag vara orolig? Eller är det normalt?

• Emelie07

[quote=76892803][quote-nick]Rosenblad skrev 2016-08-18 10:55:22 följande:[/quote-nick]

Fullt normalt, har haft det i 11 mån bak minst efter äl. Hugg, stick, bubblande, kliande, värk.. Har aldrig varit något.

[/

Okej! Men vet du varför man får så? :)

• Emelie07
    GrönaDruvan skrev 2016-08-18 11:02:37 följande:

Åh snälla...lita inte på en app! Det gjorde jag i flera månader och sen när jag började med äl test insåg jag att appen inte alls stämmer överens med verkligheten. Sen beror det väl på hur tydligt du känner av äl

Jag har fått känslan av att det inte stämmer. :) Men Jag har den mest får att se hur min mens ligger till. Jag burkar aldrig känna av ÄL men jag får så här dom gångerna när vi har haft sex under ÄL. Aldrig annars! Börjar få lite ömma bröst också, men det brukar jag ha innan mens!
  • Emelie07

Jag orkar inte vänta längre. Har BIM 30/8, just nu tror jag allt bara är en inbillning. Har haft ont i vänster äggstock och stickningar i livmodern sen en vecka tillbaka men nu har jag inte det längre. Men nu börjar man känna efter så mycket, så jag tror jag inbillar mig bara. :( Jag är dock öm i brösten, kissar mycket även på natten (det händer aldrig annars) och är inte så speciellt sugen på nånting. Men det är väl alldeles för tidigt att känna så?

• Emelie07
    FyrAAAA skrev 2016-08-23 13:30:35 följande:

Har också bim 30/8, äl+6 idag....

Du med? :) Känner du något? Eller är man skengravid? Jag känner mig så nere och känslig idag. :(
  • Emelie07

Jaha, då verkar det som att mensen är på väg:( mensvärk, chokladsug och känslig! Tippar på att Jag får den imorgon. :( och den kommer 6 dagar förtidigt! :(

• Emelie07

Samma här! :(

FyrAAAA skrev 2016-08-26 08:25:42 följande:

Helt blankt imorse på bim-4 med ett testa tidigt :-/ så ställer in mig på mens på tisdag!

Svar på tråden Bim aug 2016