• Ang82

Bim aug 2016

Hej! En undran till er som plussat, någon som har haft nidblödning? Å vilken dag var det på?

Vi är inne på försök 16 nu och idag på äl+9 har jag haft rosa flytningar under eftermiddagen. Nytt från dom andra försöken så hjärtat tog ett extra skutt men vill inte ha för höga förväntningar om att det kanske äntligen är våran tur. Bim på lördag så bara att vänta. Men nyfiken på era erfarenheter :)

• Ang82

Tänkte uppdatera här. Igår visade jag en bild på ett svaaagt sträck, BIM -4. Idag tog jag ett digitalt som konstaterade gravid vecka 1-2.. Det svaga sträcket var ett plus alltså :)[/quote]

Grattis:)

• Ang82
    Milie skrev 2016-08-23 23:36:57 följande:

Jag hade det med dottern som nu är 1 år.

Vilken dag hade du det på och varade de länge?
  • Ang82
    Milie skrev 2016-08-24 13:19:04 följande:

Jag är ganska säker på att det var ÄL+8. Då hade jag en lutealfas på 12 dagar. Det var bara lite blod då jag torkade mig vid ett tillfälle. Men jag har hört att det kan hålla på någon dag, men ändå vara förhållandevis sparsamt.

Okej, hade det på äl +9. Får se till helgen om det blir plus eller inte. Men när något blir annorlunda efter flera månaders försök så ökar förhoppningarna.
  • Ang82
    Milie skrev 2016-08-25 08:27:55 följande:

Det förstår jag! Vi var inne på sjunde försöket och jag hade inga direkta förhoppningar innan, men sen när den där unika blödningen kom så blev jag i princip säker på att det gått vägen. Hehe. Men just innan BIM blev jag hemskt förkyld och när BIM-dagen är över inser jag att mensen inte kommit. Om jag inte hade blivit förkyld hade jag lätt testat tidigare, för blödningen gjorde mig så säker.

Lycka till!

Tack men mensen kom igår 2 dagar förtidigt :(

Idag har det knappt varit något alls, konstigt brukar vara tvärtom. Då får vi hoppas på försök 17. Snart får det bli att söka hjälp.
Svar på tråden Bim aug 2016