• miilap

Bim aug 2016

Hej alla :) Stort grattis till alla som har plussat!

Hoppas det är okej att jag hoppar in här.
    Är på ÄL+7 och har BIM den 29/8. Har sen ägglossning haft molande värk varje dag, alltså i sju dagar. Ibland har det varit en ganska mild värk och ibland en riktig mensvärksmärta, det sticks och drar också. Jag brukar ha ont ett par dagar runt äl men aldrig att det sitter i så här länge. Har även ömma bröst men det det brukar jag ha mellan äl och mens.

Igår fick jag en gråtattack. Sambon satt och kollade en viktig fotbollsmatch på datorn. Då kommer klumpiga jag och går förbi och fastnar i datorsladden och drar ut den så skärmen blir alldeles svart. Går direkt och slänger mig i sängen och börjar storböla för jag känner mig som en sån dålig person som gjorde så han missar 1 minut av matchen haha.

Dum som jag är testade jag idag på eftermiddagen som visade minus (såklart haha) men det är ju sååå svårt att hålla sig.

• miilap

BIM-5 idag och fick ett svagt rosa streck imorse, testade även nyss på kvällen och även nu kom det upp ett svagt streck. Igår och förrigår va testen helt blanka så kaaanske kanske detta betyder att jag kommer plussa :)

Har en otrolig mensvärk/molande värk + stick som suttit i sedan äl dagen. Har även fått ett sånt sug efter oliver, ätit det varje kväll (brukar annars inte vara så förtjust i oliver)

• miilap
    FyrAAAA skrev 2016-08-24 21:02:46 följande:

Vågar mig på ett grattis då!!! Hur många dagar efter äl är det bu när du plussat?

Tack! :) Igår va det äl + 9. Idag fick jag också ett streck men vågar inte känna mig säker förens det blir någorlunda lika starkt som kontrollstrecket. Tog dock ett äl test igår och det va superpositivt, blev så förra gången jag vart gravid (slutade dock i missfall)
  • miilap

Mina svaga streck visade sig vara rätt! Plussade nyss på bim - 3 med clearblue digital :)

Svar på tråden Bim aug 2016