• Steffii

Bim aug 2016

Åh! Får man kanske hoppa in här med?!

Enligt min app är jag på bim +2 ingen mens så långt ögat kan nå men heller inget + :( Ska försöka hålla mig och testa igen på fredag! :)

Grattis till alla som plussat! :) Och en lyckospark till alla som jobbar på de!

• Steffii
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-24 21:11:55 följande:

Då sitter vi i samma sits. Ingen mens så långt ögat kan nå här heller och heller inget plus än. Men tänker testa imorgon bitti igen

Åh! Hoppas du får ett plus imån och jag på fredag då :) Hade vart så kul å överraska min sambo på våran date night på fredag ;)
  • Steffii
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-25 06:07:30 följande:

Plussade imorse!! BIM +3 Lite chockad men självfallet glad. Första försöket så hade inga större förväntningar.

Åh! Grattis!!!! :D Då får du hålla tummarna för mig imån ;)
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-25 09:20:21 följande:

Vad spännande! Då hoppas vi på en majbebis för dig också? Eller jag kanske räknar helt tokigt

Jag hade mens senast 26/7 och har fått bf 1/5 eller 2/5 beroende på vilken app jag tittat i. Håller tummarna!

Ja, vi hoppas på detta ;) är vårat första försök sen jag tog ut kopparspiralen så vi är lite ödmjuka men hade varit roligt om de tagit sig redan :) Grattis till den lilla kotten imagen :) Ska testa imån bitti då är jag på bim +4 :) Tack!
  • Steffii
    Rockandroll skrev 2016-08-25 13:36:45 följande:

Jag plussade starkt idag, BIM-3! Så lycklig! :D

Åh! Stort grattis!!! :D
  • Steffii
    kohler12 skrev 2016-08-25 20:30:23 följande:

tjejer jag är Gravid 

Stort Grattis! :D
  • Steffii

Ja då fick man mensen imorse så nu laddar vi om och kör på igen i september :) Grattis till alla som plussat! Och en stor lycko spark till alla som jobbar på de kanske ses vi i september tråden :)

Svar på tråden Bim aug 2016