Bim aug 2016
Jag gör det :)
Äter ni folsyra? :)
Jag gör det :)
Äter ni folsyra? :)
Idag blev det en blinkande gubbe på ältestet så det närmar sig! Haha man kan bli så glad över så lite :)
Nu blev jag vääldigt konfunderad här och hoppas nån av er kan hjälpa mig att bli lite klokare!?
Jag har testat med både ältest från cb med tre olika gubbar och med stickor. I morse tog jag sista från cb (hade kvar från förra månaden) och den visade en blinkande gubbe och stickan var i princip lika stark som testlinjen, därför ville jag testa nu med och då blev det i princip inget sträck alls (den översta. Näst översta från imorse, den va starkare när 5 min hade gått och inte hade torkat)
Det är ju inte förrän man får en glad fast gubbe som äl kommer ske, och stickan va stark i morse och ingen nu?
När har äl skett? Eller kommer ske? Blir jätteförvirrad. Ska fortsätta sexa så vi inte missar men ändå.
Jag blir inte heller klok på äl-stickorna. Jag har testat över en vecka nu och det har visats tydliga streck varje gång, i förrgår var det lika som teststrecket sen blev det väldigt ljust och nu är det tillbaka med mörkt tydligt streck igen. Jag skulle ha haft äl i förrgår men får fortsätta testa, kommer nog inte använda såna här stickor igen. Vill ha tydligare svar med glada gubbar :)
Det här måste ju betyda att äl är på g!? Skulle ha haft i tisdags egentligen och ska få mens om 10 dar så känns inte som att det kommer hinna bli nått innan allt åker ut med den :(
Aah okej, hoppas den gör det så det finns nån chans :) tack för lugnande svar!
Jaa sambon slipper inte undan! Gick in och väckte han imorse ifall att haha
Japp det ser ut som ett positivt äl test. Din mens förskjuts antagligen ett par dagar och det finns många som har en kortare lutefas. Ligg på och njut!
Tack :) trodde det va samma ändå, men skönt att veta!
Om äl kommer sent kommer även mensen komma senare. Tiden fram till äl kan variera men tiden mellan äl och mens brukar vara samma varje månad.
Äääntligen har jag haft äl! Skulle ha haft i tisdags men enligt stickorna så borde den ha varit igår kväll. Utan ältesterna hade jag troligtvis missat äl. Har sexat varje dag i över en vecka nu för att jag trot att äl ska va den dan haha. Blir en sista idag och sen lite vila i nån dag haha.
Haha jaa man vill ju inte missa haha. Jag har bim 12/13. När har du? :)
Haha känner igen mig i det där! ;) när har du bim? :)
Åh vad spännande! Jag har att jag inte ska testa tidigare än äl+10 men det kan ju va lite tidigt det med, men man är ju så sjukt nyfiken! Ska försöka att inte testa före bim den här gången..
Jag ska ha den 9/10 så det är bara en vecka av väntan kvar! ;) när kan man som tidigast testa?