Inlägg från: Periksson90 |Visa alla inlägg
  • Periksson90

Bim aug 2016

Grattis till alla som plussat! :) Själv har jag ägglossning just nu och hoppas på att det ska ta sig och att ingen mens dyker upp runt 22-24/8. Så spännande det här, första försöket! Tänker dock att det kommer nog ta lite tid så man inte blir allt för besviken om mensen dyker upp följande månader.

• Periksson90

Har sedan ägglossning (10-11/8) haft molande värk i äggstock och livmoder. Var så förra månaden också från äl till mens, så tänkte inte så mkt mer på det tills det igår kväll vid tolv tiden högg till/sved/brände i livmodern i ca 30 min. Detta borde vara på 6-7 dpo. Får se om de är något positivt! :)

• Periksson90
    Periksson90 skrev 2016-08-17 14:47:08 följande:

Har sedan ägglossning (10-11/8) haft molande värk i äggstock och livmoder. Var så förra månaden också från äl till mens, så tänkte inte så mkt mer på det tills det igår kväll vid tolv tiden högg till/sved/brände i livmodern i ca 30 min. Detta borde vara på 6-7 dpo. Får se om de är något positivt! :)

5-6 dpo ska de vara
  • Periksson90

Igår/Idag så plussade jag på sticka tydligt men svagt och digitalt! Är i chock och har inte riktigt fattat att de gick på första försöket. Nu hoppas jag på att det lilla pyret vill stanna och växa :) lycka till ni andra med bim i augusti!

• Periksson90
    Ememem skrev 2016-08-20 09:48:21 följande:
    Grattis! Är det första barnet?
    Tack så mkt! Aa det blir första barnet :)
  • Periksson90
    Tiiffany skrev 2016-08-20 09:56:16 följande:

Grattis! Några symptom?

Tack så mkt! Började i tisdags natt med brännande känsla i livmodern som gick över i molande värk till och från. Har vanligtvis en heldel symtom innan mens (trötthet, ömma bröst och illamående). De som är nytt utöver de vanliga är de med livmodern, huvudvärk och känslig för lukter. Flera gånger nu senaste dagarna får jag kväljningar/mår jätte illa av lukter tex subway och popcorn. Jobbar på sjukhus så är van vid en heldel mindre trevliga lukter... :P
  • Periksson90
    Ememem skrev 2016-08-20 16:53:18 följande:
    Tog ett digitalt :D
    Grattis! Vad kul att vi är några som plussat idag :)
  • Periksson90
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 20:36:16 följande:
    Massa grattis! Hur många dagar efter äl var det du hade den brännande känslan på tisdagen?
    Tack så mkt :) var på ÄL + 6-7 som det brände till. Antar att de var då ägget fäste i livmodern.
  • Periksson90
    milja87 skrev 2016-08-20 22:51:42 följande:
    Jag undrar detsamma. Är på äl+6 och de trådiga slemmiga flytningarna har fortsatt. Men idag övergick de till tjocka/vita och både som lotion och lite gryniga. Fattar ingenting. Jag har haft stenkoll på mina flytningar de sista 1,5 åren så jag blir lite nyfiken på vad som händer..
    Mina flytningar har sedan några dagar tillbaka vart som du beskriver mer tjocka/vita/lotion aktiga :) kan inte minnas att de vart så tidigare menscyklar.
  • Periksson90
    copycat skrev 2016-08-22 06:38:39 följande:

ÄL+11 idag. Har dragit lite i bilden eftersom bilderna här på FL blir så kassa:/ Tycker mig ana nåt vilket jag även gjorde ÄL+9. Men det är ju låååångt ifrån tydligt. Ska ha mens idag (japp, kort lutealfas 11 dagar). Borde vänta till torsdag nu...ÄL+14.

Ser ni nåt?

Jag tycker att jag ser något! :)
  • Periksson90
    IdanJensen skrev 2016-08-22 07:20:26 följande:

Tror jag har plussat men vill inte väcka sambon i onödan

Jag tror det där är ett plus :)
  • Periksson90
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-22 09:48:43 följande:

..och jag har också testat positivt!!!!
    Bf 1 maj 2017, jag är så himla himla glad!

Grattis! :)
Svar på tråden Bim aug 2016