Bim aug 2016
Är det någon som har erfarenhet av Apotekets ÄL tester? Är den alltid positiv? Är på dag 6 idag och har fått ÄL värkar plötsligt - ont i äggstocken och hemsk ont i ryggen darför gjorde ÄL test som visar detta:

Är det någon som har erfarenhet av Apotekets ÄL tester? Är den alltid positiv? Är på dag 6 idag och har fått ÄL värkar plötsligt - ont i äggstocken och hemsk ont i ryggen darför gjorde ÄL test som visar detta:

Hur menar du med dag 6?
Fullt utslag på ÄLtest kan visa graviditet...?
Fattar inget. Min kropp har blivit knäpp. Är på cykeldag 8 och tempen har inte gått ner än. Dock inte så hög men håller sig på 36.7-36.8 Vad är detta? Måste ju ha ÄL om en vecka -1 1/2 vecka senast. Min coverline ligger på 36.51 ungefär och tempen brukar ligga på 36.3 i snitt innan ÄL . Blir så less på kroppen .
Stämmer det att man kan få MF pga bakteriell vaginos? Är det någon som insatt i det ämne eller hört nåt?
Nej , du kan inte få missfall pga det, däremot kan det bli svårare att bli gravid
Guffy78: Jo, det har gjorts minst en studie som jag kan hitta vid en snabb googlesökning som påvisat att BV ökar risken för missfall. Så skulle absolut behandla om du lider av återkommande missfall, utifall att! Jag blev gravid efter behandling och fick behålla efter flera missfall.
Oj vad det börjar regna plus här i tråden! Härligt!
Jag behöver verkligen er hjälp så snälla svara om ni har egna erfarenheter. Är så orolig och ledsen. Ni som haft utomkvedshavandeskap, vad hade ni för symtom? Jag har inga andra symtom än vanliga graviditetssymtom men mina test blir bara svagare och svagare.. har endometrios som ökar risken för utomkveds.Jag orkar inte genomgå en operation till och har jag utomkvedshavandeskap nu tänker jag acceptera att min kropp inte är gjord för barn och ge upp. Det är inte alls kul att få positivt på CB digital måndag för att sedan få negativa test onsdag. När hcg sjunker ÄR det ju nåt fel! Jag har inte fått blödning eller något annat som tyder på MF. .
Nej jag har bara testat med testlagrets. De var svaga redan från början men har i princip blivit negativa nu. Har kvar de gamla och det syns att det sjunker ständigt. .mitt urin har varit mycket ljusare på testerna efter måndagen av någon anledning men man tycker ju inte det borde spela så stor roll då hcg ökar mycket i början..
Testade negativt idag, dock på TOOOK för tidigt.
Är på ÄL+4 bara :'D
Några andra här med BIM runt 28-29 augusti?
Har sedan i lördags haft värk i korsryggen och ner över benen, någon som varit med om samma?