Inlägg från: prinsessan15 |Visa alla inlägg
  • prinsessan15

Bim aug 2016

babypower skrev 2016-07-28 21:09:47 följande:
    Peaken var förmodligen natten till idag! :)
    Tack! Så då borde jag ha äl idag eller imorgon? :)
  • prinsessan15
    Sobika skrev 2016-07-31 11:21:35 följande:

Äääntligen har jag haft äl! Skulle ha haft i tisdags men enligt stickorna så borde den ha varit igår kväll. Utan ältesterna hade jag troligtvis missat äl. Har sexat varje dag i över en vecka nu för att jag trot att äl ska va den dan haha. Blir en sista idag och sen lite vila i nån dag haha.

Haha känner igen mig i det där! ;) när har du bim? :)
  • prinsessan15
    Sobika skrev 2016-07-31 19:59:16 följande:

Haha jaa man vill ju inte missa haha. Jag har bim 12/13. När har du? :)

Jag ska ha den 9/10 så det är bara en vecka av väntan kvar! ;) när kan man som tidigast testa?
  • prinsessan15

Var på gröna Lund igår och nu har jag världens ångest, tänk om jag är gravid och åkt massa attraktioner! Har bim 9/8 så det är väl runt nu ägget är på väg ner skulle jag tro, hur farligt kan det vara tror ni?

• prinsessan15
    Anonym (Lexi) skrev 2016-08-02 16:42:09 följande:
    Tror knappast att det är någon fara faktiskt ! Jag var på Liseberg förra sommaren och åkte typ allt, det var mellan ÄL och BIM, men gravid blev jag. Red gjorde jag också, men ägget fastnade trots allt galopperande och skumpade
    Tack för svar! Kan jag känna mig lite lugn igen! Vill ju så gärna att det ska bli något denna månad! Då kommer det vara 23 månader mellan barnen och det skulle vara riktigt kul! :)
  • prinsessan15

Jag är idag på äl+6 och nu när jag gick på toa fick jag lite rosa på pappret när jag torkade mig, ska ha mens den 9/8. Någon som vet varför jag nu får en rosa flytning?

• prinsessan15
    1315 skrev 2016-08-03 20:24:31 följande:
    Skulle kunna vara nidblödning :) jag håller tummarna för det ????????????????
    Ja jag funderade på det men vet egentligen inte alls vad det är och hit mycket man blöder och inte.. Hade inte alls så förra graviditeten, men då visste jag inte heller att jag var gravid och vi försökte inte.. Nu letar man nästan efter tecken!
  • prinsessan15
    Lovisens skrev 2016-08-04 17:55:35 följande:

Bim på tisdag den 9/8. Något mer som är kring BIM -5?

Har ni några symtom? Jag har under eftermiddagen haft ömma bröstvårtor annars har jag ingenting som tyder på att jag skulle kunna vara gravid denna månaden :(

Jag har bim samma dag!
    Jag har inte heller några känningar men tänkte testa imorgon mest för jag vill veta för att vi ska bort i helgen, men tvivlar på att det blir positivt :(
  • prinsessan15

Har bim 9/8 och tog ett test idag men det var negativt. Finns det hopp att det bara bar för tidigt att testa eller är det kört för min del?

• prinsessan15
    10oktober skrev 2016-08-05 06:11:29 följande:
    Jag testade negativt på bim men positivt på bim+9. Kanske hade kunnat plussa tidigare men trodde det var kört och testade inte förrän då. Du är på bim-4, det är fortfarande rätt tidigt så vänta några dagar till :)
    Det var betryggande att höra! :) hur långt gången är du? :)
Svar på tråden Bim aug 2016