• Sobika

Bim aug 2016

Grattis!! Vilken överraskning! :D

10oktober skrev 2016-08-03 16:15:40 följande:

Helt otroligt, tog ett test så fort jag kom hem. Jag är gravid!!! Strecket dök upp med en gång och då har jag dessutom inte väntat fyra timmar från förra mensen. Kan inte fatta det! Mannen kommer hem om typ en timme, vill berätta med en gång! :D

• Sobika

Härligt att den gick upp ett steg! Jag hade äl fyra dar senare än det var beräknat denna gång och förra månaden stämde den överens med beräkningen på appen. Så det kan visst bli lite olika. Hoppas den ger fullt utslag i helgen om inte innan :)

Tiiffany skrev 2016-08-04 08:10:25 följande:

Idag på cykeldag 13 gick ägglossningstestet på monitor upp en nivå (Mellan). Enligt min app står det att jag ska ha ägglossning imorgon dag 14 pga att jag har 28 cykeldagar, men monitorn visar att ägglossningen kanske kommer till helgen istället

• Sobika

Jag hade äl för sju dar sen enligt äl-stickor, men idag har jag fått flytningar som man får vid äl. Någon som vet vad det kan vara?

• Sobika

Är på äl+8 idag. Fick lite brunt på pappret idag, lite klumpigt. En nidblödning är väl inte klumpig? Är nog bara nån spotting av nått slag.

• Sobika

Grattis till alla som plussat :D härligt!!

Återstår att se om det va en nidblödning igår på äl+8, fick någon droppe idag med eller om det va något annat.

• Sobika

Kom att tänka på nu att jag fick ju några bruna droppar på pappret på äl+8 och idag på äl+9. På äl+7 hade jag stickningar där nere, nästan som små ilningar. Men hade inte de i magen utan längre ner typ livmoderhalsen eller där kring, hur ska man veta vart det är? Aldrig haft så tidigare som jag noterat iaf.

• Sobika

Vi ska åka iväg i några dagar så jag va tvungen att ta ett test.. Ok kanske inte bara för de haha. Jag är i chock!! Jag står bara och skakar!! Det är ett ljust rosa streck!! Är på äl+10 idag!!

• Sobika

Grattis alla andra som också plussat! Kul att det var så många! Heja er andra <3

• Sobika

Är också i vecka 3+5 :) är du med i någon annan grupp?

prinsessan15 skrev 2016-08-09 13:24:47 följande:

Jag är gravid i vecka 3+5 och känner av magsäck till och från. Tycker du ska ta ett test imorgon FM, hcg fördubblas ju varannan dag så tyckte du dig se ett sträck i söndags borde det ju vara tydligare nu!

• Sobika

Jag hitta ingen bf april 2017. Ska kolla syskon 2017 :)

prinsessan15 skrev 2016-08-09 20:01:51 följande:

Vad roligt! Ja jag är med i syskon 2017 och BF april 2017 :)

Du då?

• Sobika

Nuuu hänger jag med haha!! Där är jag med som du märkt :)

prinsessan15 skrev 2016-08-09 20:01:51 följande:

Vad roligt! Ja jag är med i syskon 2017 och BF april 2017 :)

Du då?

Svar på tråden Bim aug 2016