[quote=76898160][quote-nick]copycat skrev 2016-08-20 08:59:23 följande:[/quote-nick]Billiga tester idag ÄL+9
Först blankt (tycker jag) efter utgången tid ser jag skuggan var strecket ska vara. Lika brett som kontrollstrecket. Kan ju vara just en skugga, och jag vet inte ens om man ser det på bild. Bilderna på FL blir ju kassa. Har aldrig fått spök eller torkstreck på billiga tester så jag kan ju inte låta bli att fundera...undra om jag klarar mig till måndag nu:)
Ser ni nåt på understa bilden? (Efter utgången tid)
Ser nåt litet tycker jag, men frågan är om det är riktigt. Det återstår att se!
Förra månaden när jag testade med tester från testlagret fick jag samma. Första dagen helt vitt, sen 2 dagar efter fick jag svaga streck båda dagarna. Fast ena dagen var det ganska tydligt..väldigt svagt men brett.... Blev jäkligt besviken när det visade sig vara spökstreck eller torkstreck...kom inom rätt tid, men när jag sen gick och köpte digital stod det ej gravid och dagen efter kom mensen. Blev så besviken!!
Jag hoppas verkligen du får plus, men ta inte det strecket för allvarligt än, risken är att du blir lika besviken som jag blev..