Bim aug 2016
Verkar inte bli något för oss denna gång. Precis torkar blod tre dagar innan BIM. Bättre lycka för oss nästa gång :D Lycka till för er andra!!
Nu drog mensen igång på riktigt.. Lycka till ni andra :)
Verkar inte bli något för oss denna gång. Precis torkar blod tre dagar innan BIM. Bättre lycka för oss nästa gång :D Lycka till för er andra!!
Nu drog mensen igång på riktigt.. Lycka till ni andra :)
Ja jag ska försöka tänka så. I bakhuvudet har jag bestämt mig för att vi kör tom årsskiftet, och blir det inget då så får vi kontakta vården. Jag är ändå 36 så jag vill gärna veta om det är något vi behöver hjälp med i så fall.
Men jag ska verkligen försöka att bara ta dagarna som de kommer, utan stress och press... (även om det är svårt!).
Tack för kloka tankar!
Inga känningar i magen direkt förutom uppsvälldes, speciellt på eftermiddag/kväll? Någon mer? Är aldrig såhär annars, sjukt jobbigt! Inte hungrig heller över huvudtaget.
Okej. Alltså, nog för att jag tempade när jag blev gravid med dottern men nu känner jag mig helt som en nybörjare igen med all den här bebisverkstan och fixet runt det.
Men iaf, när "ska" man ta ÄL-testet? Det blev ju aldrig positivt utan bara svagt och lite starkare och sen blankt. Kan man lita någorlunda på tempen?
Och det är väl dags att börja lära känna sina flytningar också, är dock lite äckligt att googla bilder på hur det ska se ut. :D
Tror jag har plussat men vill inte väcka sambon i onödan
..och jag har också testat positivt!!!!
Bf 1 maj 2017, jag är så himla himla glad!

så kom mensen nu 3 dagar för sen. Hoppar till Septembergruppen samt IVF gruppen