Inlägg från: GrönaDruvan |Visa alla inlägg
  • GrönaDruvan

Bim aug 2016

Känner fortfarande typ ingenting! Om jag måste känna något så är det molvärk emellanåt, och den känns på ett annat sätt än det brukar, men svårt att tro att det är nåt.. Känns som jag har mindre symptom än när jag ska ha mens!! Skumt...
    Tar det sig inte denna gången så ska jag be om en utredning...

• GrönaDruvan
    Ememem skrev 2016-08-20 10:00:14 följande:
    Just billiga-testers stickor är ju inte kända för spökstreck. Tyvärr verkar det variera lite mer på testlagrets.
    Ok! Då hoppas vi det är ett plus
  • GrönaDruvan
    Crazy catlady skrev 2016-08-21 15:28:28 följande:
    För mig brukar oftast äl ske dagen efter ett positivt test så jag räknar från dagen efter =) Alltså ÄL+1 är 2 dagar efter positivt ältest =)
    Ok! Då är jag på äl +9 idag. Negativt test och känner inget som känns som graviditet heller. Tror inte det tagit sig, och tur är kanske det när det blev alldeles för mycket vin igår..Hujedamig :-/
  • GrönaDruvan

Grattis till alla plus!! Vad kul!
    Jag är på äl+11, och kan ana ett svagt svagt streck, men det är så svagt så jag tror ändå inte det är nåt och känner mig inte gravid alls.
    Fick ju svaga streck förra månaden också, och det var ju inget...

• GrönaDruvan

Oj vad alla plussar!! Vilken tur tråd!!
    Jag har bim tor-fre, men har ju fått negativt på test (även om jag såg ett spökstreck) och idag har jag grym mensvärk, så tror verkligen inte det blir nåt. Inga andra symptom alls.
    Snart in på försök 16 då..vet inte hur länge man ska orka försöka...

• GrönaDruvan
    Anonym (Vill så gärna) skrev 2016-08-23 07:40:05 följande:

Är så ledsen uppgiven. Inget denna månaden heller. Negativt test imorse. Varför har jag så svårt för att bli gravid nu. Tidigare har jag blivit gravid på en gång. Vad är det som händer med min kropp? Har haft ont i vänster äggstock fyra menstrautioner pms symptom som liknar graviditets. Detta tar på mitt psyke. Vill bara ligga i sängen och aldrig gå kupp igen.

Känner samma... Tror inte det är nåt denna månaden så då blir det försök 16 nästa gång.
    Har också blivit gravid lätt innan så det är otroligt påfrestande.
    Dessutom får vi nog ingen hjälp eftersom vi har barn sen innan
    Att göra provat IVF kostar runt 40.000 och även om vi har råd så tror jag inte maken går med på det. Han vill gärna ha fler barn, men tycker också att vi ska nöja oss om naturen inte vill att vi ska ha fler...
    Jag fick ändå känna känslan av att vara gravid igen...längtan...alla tankar..men det slutade i vecka 9 och jag blev helt förstörd. Trodde väl att jag skulle bli gravid direkt efter missfallet, då kroppen redan hade hormonerna, och då jag läst att många blir gravida direkt efter.. Men inget.

Jag vet ärligt talat inte hur länge man ska försöka? Ska man nöja sig såhär? Min dröm att få 3 barn krossas.
  • GrönaDruvan
    Anonym (Vega) skrev 2016-08-23 13:51:29 följande:
    Tappa inte hoppet! Mitt Clearblue sa ju Inte gravid i lördags och sen var det positivt på söndagen. Det är sååå små differenser i HCG-nivåerna de första dagarna. Jag håller tummarna för dig!
    Känner mig dock inte gravid alls, så tror inte...men visst hoppas man ändå
  • GrönaDruvan

Mensj*veln på g här... Blir så ledsen. Känner mig så deppig så jag vet inte vad.
    Hur länge ska man orka?
    Jag hoppar inte vidare till september tråden iaf, utan raderar familjeliv appen och tänker inte läsa nåt här inne fram till nästa försök. Skulle det ta sig då så hänger jag nog med i en tråd, annars tror jag det blir privat IVF för oss..

Grattis alla som plussat denna månad och ni andra önskar jag ett stort lycka till!

Svar på tråden Bim aug 2016