• Rosenblad

Bim aug 2016

Dag 30 idag, senaste dagen mensen har kommit de senaste året men ingen mens ÄN. Negativt test. Inga tecken på mens men än plötsligt väldigt ont i bara ena bröstet :S Och bara på ovansidan på ett ställe. Kan ju undra vad min kropp håller på med. Har aldrig haft ont i bara ena bröstet tidigare. Kommer bli en nervös dag, mensen kommer aldrig utan värk så jag går och väntar på den. Nervöst!!

• Rosenblad

Klockan är bara halv tio och allt jag tänker på är när mensvärken ska komma eller blodblandad flytning vid toabesök. Får försöka hålla mig sysselsatt hela dan. Blir bio kl 20.00 så ser det lite som ett delmål att inte någon ska ha hänt tills då. Hoppas hoppas....!!!

• Rosenblad

Fy vilken jobbig dag. Är så nervös så jag mår illa :/ Bara går och väntar på att mensvärken ska sätta igång. Känner mig på gränsen till gråt hela tiden, snälla låt det ha tagit sig nu på 11e försöket!!! Testet från imorse har en svag skugga men syns inte på bild. Den kom dock efter tiden man ska läsa av det. Någon mer som väntar?

• Rosenblad
    Petronelladahlberg skrev 2016-08-27 02:04:00 följande:

Tagen imorse på morgonurin.. BIM-1 och mensvärk..

Bara vänta in den och försöka igen..

Kom mensen?
  • Rosenblad

[quote=76917727][quote-nick]Kottens skrev 2016-08-27 10:09:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis! :)

• Rosenblad
    Guffy78 skrev 2016-08-27 16:24:08 följande:

Hur går det? Vilken test använder du? Håller tummar för dig!

Det står stilla, ingen mens men inte heller pluss. Ingen värk överhuvudtaget så är glad för de :) Testet från imorse har ett svagt streck men litar ju inte på det imed det är flera timmar gammalt. Kommer testa igen imorgon bitti och hoppas då att det blir något inom testtiden.. Använder billiga testers, vet inte hur pass lågt de mäter men har en massa hemma så är för snål för att köpa något dyrare. Väntar och ser vad som händer men vågar ha en liiiten bra känsla men inte mer än så :) Tack för tummhållandet!
  • Rosenblad
    Guffy78 skrev 2016-08-27 17:22:11 följande:

Jag har samma dilemma. För några dagar sedan använde babyplan testa tidigt som gav svag streck , sen försvann allt och igår med vanliga från billiga tester började ge svag streck efter utgången tid. Imorse kom det inom tiden men fastnar inte på bild. Samtidigt jag gjorde de tester för några dagar sedan och då var det ingen streck så det borde inte vara spök.

När har/hade du BIM? Mina fastnar inte heller på bild, eller tror iaf inte någon annan kan se dem. Och vill inte göra allt för stor grej av det när jag faktiskt inte tror på det. Har ju trott många andra månader. Det positiva är att mensen inte kommit! :) hoppas vi båda får plussen inom de närmsta dagarna.
  • Rosenblad
    Guffy78 skrev 2016-08-27 19:36:48 följande:

Har Bim på onsdag men idag faktiskt jag kände sedan imorse huggande värk vid äggstock och det är precis så jag känner när kroppen stöter bort graviditet. Den typiska värken brukar jag få efter svaga eller starka plus som försvinner helt nån dag efter den värken kommer så här vet jag med nästan 90 procent att det gick inte vägen tyvärr. Blir väldigt överraskad om det blir något annat än Mens. Vill inte hoppas för att inte bli mer besviken för du vet hur det känns när man har försökt länge. Är på ÄL+10 så 3-4 dagar kvar .

Va tråkigt :( Ja tyvär tappar man hoppet.. Förra mensen var droppen för mig, kände en uppgivenhet i kroppen. Nu än mensen sen men inget plus så är så nervös så jag tror jag ska dö. Stickan visar inget så jag tänker automatiskt mens för det är jag så van vid. Så kan inte göra något annat än att vänta. Får se hur de går för oss!
  • Rosenblad
    Ememem skrev 2016-08-27 20:22:09 följande:

Mitt svaga test efter tiden gått ut var ett plus. Fick dagen efter ett svagt streck inom tiden och sen dagen därpå gravid 1-2 på digitala. Använde också billiga testers, har aldrig hört att de skulle ge spökstreck så jag håller tummarna att det är er tur!

Oj stort Grattis!!

Jag får bara spökstreck hitintills och nu är jag över BIM men ingen mens och inget plus. Får bara vänta och se men dör av nervositet!! Tack för tummhållandet!
  • Rosenblad
    Anonym (Här kommer jag) skrev 2016-08-28 07:47:50 följande:

Rosenblad när hade du BIM? Vilken dag efter ägglossning är du?

Har ju haft 27-30 dagar i snitt sen förra månaden blev det helt plötsligt 26. Idag är det dag 31. Ägglossningen var den 14e så dag 14 är jag på nu :)
Svar på tråden Bim aug 2016