Bim aug 2016
Hej!
Fick ju blinkande glad gubbe på cb digitala äl test i söndags och sedan fast glad gubbe i måndags. Hade sex måndag och tisdag. Frågan är om man "säkrat upp då" eller om man borde på't ikväll igen?! Hur hade ni gjort?
Hej!
Fick ju blinkande glad gubbe på cb digitala äl test i söndags och sedan fast glad gubbe i måndags. Hade sex måndag och tisdag. Frågan är om man "säkrat upp då" eller om man borde på't ikväll igen?! Hur hade ni gjort?
Nytt symtom så här tidigt åtminstone, ömma bröstvårtor på ÄL+4. Har haft det några månader innan, men då var det precis innan BIM. Jaja, bara att hålla huvudet högt och fötterna på jorden
Nytt symtom så här tidigt åtminstone, ömma bröstvårtor på ÄL+4. Har haft det några månader innan, men då var det precis innan BIM. Jaja, bara att hålla huvudet högt och fötterna på jorden
Tog test i morse, bim+2.. Ingen tvekan
Någon mer som fortsätter ha äl-flytningar efter äl? Jag har fortfarande det trots fullt utslag för äl i måndags!
Ni som plussat, hur har era flytningar varit tiden mellan äl och bim?
plussade idag på bim -4, överlycklig!
Ni som "plussat med äl-test", hur många dagar efter äl gjorde ni det?
Nu är det bildbombning, men jag är fortfarande lite i chock. Nytt gravtest, bild inom 5 min och inte hållt mig. :D
Insåg att jag ju tempade tidigare än vanligt, somnade om och tempade i vanlig tid och då vården hög igen. Nåja. Tror verkligen inte jag är gravid, detta är morgonens test. ÄL+12. Rätt kört va?
Jag orkar inte vänta längre. Har BIM 30/8, just nu tror jag allt bara är en inbillning. Har haft ont i vänster äggstock och stickningar i livmodern sen en vecka tillbaka men nu har jag inte det längre. Men nu börjar man känna efter så mycket, så jag tror jag inbillar mig bara. :( Jag är dock öm i brösten, kissar mycket även på natten (det händer aldrig annars) och är inte så speciellt sugen på nånting. Men det är väl alldeles för tidigt att känna så?
Vet att jag frågade för några dagar sedan men nu är ni ju fler som hunnit plussa så frågar igen!
Hur var ers flytningar från äl tills bi plussade? Jag hade redigt med molvärk några dagar efter äl men nu (äl+6/7) är allt borta, inga flytningar o inget annat så förmodligen blev det inget denna månad, men fortsätter hoppas lite till!
Tänker att man väl ska ha rikliga o vita flytningar om man är gravid redan innan plus o jag har inga alls nu, så chansen är nog minimal men men
BIM-5 idag och fick ett svagt rosa streck imorse, testade även nyss på kvällen och även nu kom det upp ett svagt streck. Igår och förrigår va testen helt blanka så kaaanske kanske detta betyder att jag kommer plussa :)
Har en otrolig mensvärk/molande värk + stick som suttit i sedan äl dagen. Har även fått ett sånt sug efter oliver, ätit det varje kväll (brukar annars inte vara så förtjust i oliver)
Helt blankt imorse på bim-4 med ett testa tidigt :-/ så ställer in mig på mens på tisdag!
Hej på er! Måste höra vad ni tror... Jag har ju bim på äl+13 imorgon (är alltså på äl+12 idag). Tog ett testa tidigt gravtest (predictor early) samt ett digitalt cb ägglossningstest i fredags på äl+9. Båda var tokblanka. Efter det släppte jag tankarna på att det skulle ha kunna lyckats denna månad och ställde in mig på mens om några dagar. Sen igår kväll kom jag att tänka på att jag inte haft någon pms alls denna månad veckan före mens som jag alltid brukar, samt ingen molvärk, vilket jag också brukar, samt att jag drömt massa konstigt några nätter (och jag brukar endast drömma när jag är gravid). Så nu när jag vaknade tog jag ett nytt cb digitalt ägglossningstest, det enda i testväg jag hade hemma, och fick en blinkande glad hubbe på det! (Det är ett sånt äl test med dubbel indikator som har blinkande glad gubbe när äl närmar sig och fast glad gubbe när det är riktigt nära). Tror ni det kan betyda att jag är gravid iaf? När i så fall tror ni det ger utslag på ett gravtest? Och vilket märke av gravtest rekommenderar ni att jag ska testa med? Om jag nu är "gravid" ska man tro att det är något fel på graviditeten då on det endast ger utslag med äl test först på äl+12? Är inte det sent? Blev många tankar nu... Vet ju inte ens om det betyder något, men hoppet väcktes igen, ni vet hur det är, man drar efter halmstrån!
Är det några här i tråden som testat pos vid mens med äl-test men inte varit gravida utan fått mens?
Hade BIM igår men ingen mens i sikte. Vaknade med enorm menssmärta idag, men ingen blödning. Tänker inte testa då mensen varit sen tidigare...
Jag har testat positivt idag!!!