• Anonym (billiga hoverboard)

billiga hoverboards??

vet någon var jag kan hitta billiga hoverboards? vågar inte beställa på alibaba där det finns billigt eller?  eller ebay... vilket märke ska man ha?? tips tack :) :) 

• Svar på tråden billiga hoverboards??

puffar

• Anonym (BB)

Beror på vad du menar med billigt men det finns till rabatterat pris på "lets deal"

Anonym (BB) skrev 2016-07-01 14:20:09 följande:

Beror på vad du menar med billigt men det finns till rabatterat pris på "lets deal"

runt 1000-1500

Någon? :)

• Nyfikna72

Annars är det ju enklare att strunta i det, det där är ju bara nåt skit som snabbt går sönder och sen står de där i hörnet och slängs sen.

• fredsduvan
    Nyfikna72 skrev 2016-07-21 16:44:10 följande:

Annars är det ju enklare att strunta i det, det där är ju bara nåt skit som snabbt går sönder och sen står de där i hörnet och slängs sen.

sant :)
    ALL KÄRLEK
  • Marten

Dessa är open source varför alla tillverkare gör exakt samma pryl ( dock med lite olika komponenter) så jag tror inte att skillnaderna är så stora. Alternativt kan du köpa byggsatser och skruva ihop en själv.

1000-1500kr är nog rimlig kostnad, de som är dyrare adderar endast marginal.

• Marialia

Jag skulle inte rekommendera att köpa en billig kopia då de har börjat brinna vid laddning flera gånger. Brandskyddsföreningen har lagt ut en bra artikel på sin Facebooksida om billiga kopior. Det är batterierna som är av sämre kvalitet!

• fredsduvan
    Marten skrev 2016-07-21 17:29:56 följande:

Dessa är open source varför alla tillverkare gör exakt samma pryl ( dock med lite olika komponenter) så jag tror inte att skillnaderna är så stora. Alternativt kan du köpa byggsatser och skruva ihop en själv.

1000-1500kr är nog rimlig kostnad, de som är dyrare adderar endast marginal.

har du nån bra hemsida med färdiga bra hoverboards? :)
    ALL KÄRLEK
Svar på tråden billiga hoverboards??