• Anonym (Gnu)

Min man gömde testamentet

Anonym (Besviken) skrev 2016-07-06 11:14:42 följande:

Kurt!

Jag vet det.. Jag bollar bara med tanken. Jag tänker att det vore intressant att veta vad det egentliga straffet är för att gömma eller stjäla ett testamente.

Det känns svårt att bara snäll emot En som har gjort som han har gjort

Är det inte dags att Prata med din man?!
  • Anonym (Gnu)

[quote=76773432][quote-nick]Anonym (Skrämmande) skrev 2016-07-06 12:16:55 följande:[/quote-nick]Vad ska hon säga till honom i det här läget?[/

Nä men mer lägga korten på bordet, säga som det är.

Han hat ju heller aldrig fått förklara sin sida av det hela men det kanske inte är relevant.

Det är väl inte speciellt nyttigt heller gå runt och konspirera, planera ensam i sitt huvud osv utan att blanda in den person det kretsar runt. Advokater skyddar och jobbar väl för sina klienter, låt dem sköta det.

Sover ni fortf i samma säng om nätterna eller?

• Anonym (Gnu)
    sextiotalist skrev 2016-07-06 12:46:27 följande:

Jag tänkte detsamma, det är ingen normal funtad man hon lever med. Så i ts fall så är det nog det bästa att ha allt förberett och säkrat innan hon pratar med honom. Även, som hon nu gjort, meddelat några som hon litar på.

Det är ju den typen av män som kan bete sig väldigt irrationellt (så jag föreslår att ts inte är ensam när hon berättar detta).

Ja, jag håller faktiskt med om det med. Tänkte mer att hon kan lämna över det till super advokat istället, normalt skönt lämna över och slippa ta på sig så mycket psykiskt som detta måste innefatta, istället för att gå runt som hon gör nu samt skriva fl tråd.. Men hon kanske är helt okej med det.
  • Anonym (Gnu)

Hon verkar ha tappat glöden för sin ts, hoppas det fika bra iaf och gav nya krafter!

• Anonym (Gnu)

Finns så mycket annat man kan hålla tummarna för men okej. Håller också tummarna för att din make inte snuvar dig på din förmögenhet och att du smärtfritt kan bryta dig fri från idioten.

Svar på tråden Min man gömde testamentet