Inlägg från: Anonym (Skrämmande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skrämmande)

Min man gömde testamentet

Anonym (Besviken) skrev 2016-07-05 18:52:50 följande:

Hej Hmmm..!

Helt riktigt. Det är slöseri med både tid och energi. Exempel på en sak helt nyss; vi åt middag för en timme sen. Han har druckit några öl och tungan har lossnat. Han är jävlig i vanliga men värre när han är påverkad. Vi har två hundar, varav den ena är barnens och den andra är min. Han är inte ett dugg intresserad. Utan förvarning ryter han åt hunden som sitter snällt på golvet och sedan ryter han åt sonen och menar att han inte betalar för hunden. Pojken blev hur paff som helst och jag med för det har aldrig varit tal om. Då säger min man: om du inte betalar för den så är den min för jag betalar mest här. Vad ska du ha hunden till? Undrar jag. Skära halsen av den för det är en vandrande utgift. Jag är fortfarande skakig. Han är sjuk i huvudet

Spela in honom nästa gång han börjar raljera. Tänker ifall han börjar tjafsa om vårdnad och umgänge med barnen. Spara även eventuella hotfulla och otrevliga sms och/eller mail.
  • Anonym (Skrämmande)
    Anonym (Besviken) skrev 2016-07-05 19:31:43 följande:

Skrämmande!

Jag spelar in massor med saker. Det jag har chans att spela in...

Sedan skickar jag vidare till en kompis som lägger in det på datorn. Det är allt från regelrätta hot till kränkningar och faktiskt ett erkännande om hur han stjäl på jobbet

Precis spm du säger - man kan behöva det

Mycket bra! Toppen att du är så om dig och kring dig. På så sätt är det ju bra att han inte skräder orden när han har druckit, du behöver ordentligt på fötterna sen när det drar igång. Som du vet...

Tror att någon redan har skrivit det, men skicka in skilsmässoansökan utan hans vetskap, då hinner han inte gömma undan tillgångar. Tänkte på att han ljuger om sin inkomst. Get him good!
  • Anonym (Skrämmande)

Du kan inte flytta vinsten innan du skickar in ansökan om skilsmässa?

• Anonym (Skrämmande)
    Anonym (Gnu) skrev 2016-07-06 12:10:52 följande:

Är det inte dags att Prata med din man?!

Vad ska hon säga till honom i det här läget?
Svar på tråden Min man gömde testamentet