• Anonym (Eva)

Behöver tid UTAN hans barn!

BioBonus skrev 2016-07-04 09:54:14 följande:
    Men om det är OK att vilja olika så kanske du inte behöver hoppa på TS och säga att hon skadar barnen genom att vilja åka på resor utan dem nån gång då och då?
    Fast det har hon ju varannan vecka på sig att göra, bara just inte dessa veckor.
  • Anonym (Eva)
    BioBonus skrev 2016-07-04 10:14:45 följande:
    Fast nu ger du återigen sken av att bara för att det räcker för dig att ha ensamtid med din man varannan vecka i vardagen borde räcka för alla eftersom det tydligen räcker för dig? Varför inte bara acceptera att alla inte är som du och din man och det inte behöva vara fel för det?
    Var har jag skrivit om mig överhuvudtaget? Nu sitter du och ljuger. Träffar man en man med barn varannan vecka så är det väl det man har att utgå ifrån? Att pappan sedan har behov och vilja av att ha barnen mer och väljer dem före TS tyder bara på att han är en bra pappa och så som en förälder skall vara.
  • Anonym (Eva)
    smulpaj01 skrev 2016-07-04 10:15:16 följande:
    Det är inte synd om barnen eftersom pappan väljer dom före allt!
    Exakt, pappan är den kloka i detta sammanhang.
  • Anonym (Eva)
    BioBonus skrev 2016-07-04 10:31:33 följande:
    Sorry - blandade ihop dina svar med Smulpajs eftersom ni båda verkar ha lika svårt att acceptera att folk tycker olika. My bad - sorry!
    Jag har skrivit ETT inlägg i denna tråden, och du drar genast en massa idiotiska slutsatser bara för att jag inte dunkar TS i ryggen och tycker såååå synd om henne som är barnledig varannan vecka.
  • Anonym (Eva)
    BioBonus skrev 2016-07-04 10:32:23 följande:
    Pappan är den som sopar upp efter mammans dåliga föräldraskap, och TS är den som tyvärr får betala priset för det.
    Hur många mammor tror du inte gör samma sak? Med karlar som strular med umgänge eller inte dyker upp alls, snarare är det betydligt vanligare. Fast då är det ju biomammor det gäller och såna gillar ju inte du.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Ja du) skrev 2016-07-04 11:21:46 följande:
    Ja fast ska vi Hårddra det så är det ju precis det ts utgick ifrån vv! ... Hon har ju inte begärt att pappan ska lämna bort barnen för egen tid med henne utan det var planerat på den barnfria veckan...
    Sant, men nu valde pappan att göra såhär. Oavsett så sitter många kvinnor såhär med pappor som
    Vägrar dyka upp eller träffa barnet, bokar av umgänge och skiter i sina barn medan mamman "bara skall köpa det" och likaså hennes ev partner. Men när det gäller det motsatta (här vet vi dock inte mammans roll, eller om hon frågat och fått ett javisst åk du) så blir det ramaskri. Även fast pappan valt att ta barnen.
Svar på tråden Behöver tid UTAN hans barn!