82sjo skrev 2016-07-06 16:33:45 följande:
[quote=76769157][quote-nick]Bäbiiiis skrev 2016-07-05 06:52:29 följande:[/quote-nick]Hej!
Hur har det gått för dej ?
Pratade med gyn idag för att se om jag skulle komma på nån återkontroll men det behövdes inte så länge jag inte hade ont el så o hon sa att det oftast tar en månad innan ett gravtest visar neg så hoppas det går fortare o att äl kommer igång snart
Kram
Det har gått bra. Jag skrapades igår och har inte haft särskilt ont efteråt. Lite ont igårkväll bara men en panodil räckte för att lindra. Idag har det mest känts som mensvärk. Blöder inte mycket heller. Några timmar efter skrapning kom det en del blod men nu är det bara några droppar då och då av ganska vattnigt blod. Det är väl fördelen med skrapning antar jag.
Nu vill jag bara se att hcg går ner och nästa mens kommer så snart som möjligt men jag brukar ha 30 dagars cykel så jag får vara lite tålmodig vilket inte är min starka sida :/
Om jag får min normala cykel direkt och ska vänta in en mens blir nästa försök inte förrän i slutet av aug och bim i början av sep. Känns så långt borta nu.
Har du tagit något mer gravtest ännu och sett om hcg sjunker?