Morgonstånd
Håller med jag är alltid kåtast på morgonen brukar komplettera med ett blåpiller även om det inte behövs men all in är alltid bäst.Hoppla Kerstin brukar tjejen säga då sen blir det tuffa tag.Ja jag är lycklig.
Håller med jag är alltid kåtast på morgonen brukar komplettera med ett blåpiller även om det inte behövs men all in är alltid bäst.Hoppla Kerstin brukar tjejen säga då sen blir det tuffa tag.Ja jag är lycklig.
Jag är inget fan av morgonsex. Dålig andedräkt, kissnödig, barn som vaknar när som helst... Nä, morgonståndet får han hantera själv.
Morgonstånd brukar väl inte ha med kåthet att göra? Jag föredrar kvällssex, men är han sugen så säger jag sällan nej till en liten snabbis på morgonen. Men föredrar kväll som sagt. Som ovan skrev; dålig andedräkt, barn som vaknar när som helst (eller redan är vakna ), osminkad och dagsljus. Man känner sig inte så jättefräsch och sexig precis
O det vet min tjej så jag är ju inte speciellt uthållig då sen gillar ju hon att retas bustjejen min.så tyväär underbart är kort men intensivt.
Ja det är väl olika. Min sambo har nästan alltid morgonstånd, men han är också ofta kissnödig då, och efter att han kissat är ståndet borta...
Är inte morgonstånd lite av en myt? Att alla män skulle ha det? Rent logiskt så borde det vara rätt sällsynt att man har nattligt stånd just när man vaknar.
Sen att man har en fantastiskt sexuell o underskön kvinna gör ju inte saken sämre precis
Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.
Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.
Min tjej runkade mitt morgonstånd imorse det var sååå skönt.