Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Morgonstånd

Håller med jag är alltid kåtast på morgonen brukar komplettera med ett blåpiller även om det inte behövs men all in är alltid bäst.Hoppla Kerstin brukar tjejen säga då sen blir det tuffa tag.Ja jag är lycklig.

• livserfaren
    Anonym (Inget fan) skrev 2016-07-01 16:55:31 följande:

Jag är inget fan av morgonsex. Dålig andedräkt, kissnödig, barn som vaknar när som helst... Nä, morgonståndet får han hantera själv.

Har själv många barn stora som yngre men såå skönt att slippa tänka på barnen nu dom bor hos mamman i övrigt känner jag absolut inga problem nu utan njuter i fulla drag även fast man blivit lite äldre.din tid kommer nog.Ha förtröstan.
  • livserfaren
    Anonym (Lily) skrev 2016-07-01 17:04:27 följande:

Morgonstånd brukar väl inte ha med kåthet att göra? Jag föredrar kvällssex, men är han sugen så säger jag sällan nej till en liten snabbis på morgonen. Men föredrar kväll som sagt. Som ovan skrev; dålig andedräkt, barn som vaknar när som helst (eller redan är vakna ), osminkad och dagsljus. Man känner sig inte så jättefräsch och sexig precis

Jo har alltid varit som kåtast på morgonen i såå många år så för mig har dom absolut bästa stunderna varit på morgonen.
  • livserfaren

O det vet min tjej så jag är ju inte speciellt uthållig då sen gillar ju hon att retas bustjejen min.så tyväär underbart är kort men intensivt.

• livserfaren
    Anonym (Lily) skrev 2016-07-01 17:15:16 följande:

Ja det är väl olika. Min sambo har nästan alltid morgonstånd, men han är också ofta kissnödig då, och efter att han kissat är ståndet borta...

Ja så kan det vara men komplettera med ett blåpiller till sambon så blir det andra bullar.
  • livserfaren
    Anonym (tjej35) skrev 2016-07-01 17:22:16 följande:

Är inte morgonstånd lite av en myt? Att alla män skulle ha det? Rent logiskt så borde det vara rätt sällsynt att man har nattligt stånd just när man vaknar.

Män är olika.kan vakna av ett nattstånd men morgonståndet är pålitligast o bäst för mig.
  • livserfaren

Sen att man har en fantastiskt sexuell o underskön kvinna gör ju inte saken sämre precis

• livserfaren

Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-07-01 18:22:32 följande:

Att bara hitta en sån underbar sexig fantastiskt helt fördomsfri tjej är som att vinna högsta vinsten i ett miljon lotteri är så jävla priviligerad o lycklig.Finns inga såna här sexiga intelligenta tjejer längre.

Jo dom finns men är extremt sällsynta numer.Rätt ska vara rätt.
Svar på tråden Morgonstånd