Män runt 50- hur tänker dem egentligen?
Har en till-och-från relation men en fin man som jag är rätt så förtjust i (om inte mer). Vi är egentligen båda commitade i andra relationer men vi kan inte riktigt få slut på vår idyll- men vi kan inte få varandra heller. Det har pågått i nästan ett år nu,med flört, hångel, fina kärleksord ...men INTE sex. Jag vet dock inte riktigt var jag har honom - och har ingen erfarenhet av den här typen av relationer så behöver lite hjälp här.
Hur tänker ni/känner ni/ uttrycker ni er , män i 50-års åldern ?
1. När en man säger till en kvinna " Du är en drömkvinna"- vad menar han egentligen? hade han sagt " Du är min drömkvinna hade jag förstått, men "en drömkvinna"?!
2. Han säger alltid att jag är ...vacker, men en djup blick som gör nästan ont." Så vacker som en sommardag" Brukar 50-åringar verkligen uttrycka sig så?
3. "Du är för perfekt" - ingen tidigare har sagt till mig att jag är perfekt,men kan det vara en raggningsreplik? Säger ni män till kvinnorna ni vill ligga med att de är perfekta, vackra, läckra, eller säger ni sådana ord bara när ni är kära, på riktigt.