• Dr Nail

Min flickvän är ofta sur.

Dude......det är du som är kvinnan i förhållandet. Och sen undrar du varför hon blir avtänd?! Det är helt fucking otroligt att hon fortfarande inte flytt från dig. Mys, matlagning, pussar, tända ljus....vad gör du? :(

Du måste bli hårdare och kallare, annars garanterar jag att ert förhållande är så gott som över. Tyvärr.

• Dr Nail
    Anonym (Anonym) skrev 2016-07-02 12:54:12 följande:

Borde hon inte säga det till honom i så fall???

Risken är att det skulle resultera i ett breakup. Jag tror inte hon älskar honom. Är man kär kan man t.o.m. uppleva alla dessa dumheter som tända ljus och skit som charmiga. Är man inte det, då irriterar de skiten ur en. Hon verkar mer irriterad än kär, baserat på ts beskrivning.
  • Dr Nail
    Isabellisen skrev 2016-07-03 15:22:59 följande:

Skitsnack! Kvinnor vill ha en jämställd man som kan kommunicera, visa känslor och ställa upp för familjen med att sköta hushållet och matlagning bland annat. Man behöver inte vara mes men det handlar om team work och att hjälpa varandra och kunna samarbeta.

I ts fall låter det som att det är han som står för lejonparten av "teamwork".
  • Dr Nail
    Anonym (Hugo) skrev 2016-07-03 23:37:49 följande:
    Mm kan känna igen det du skriver mycket väl. Fast oftast är det hon som säger om vi ligger i soffan, vad gott det skulle vara med lösgodis, kan inte du åka iväg och handla det till oss.
    Men visst mina vänner skämmer inte bort sina tjejer lika mycket som mig men någon gång ibland vill jag få henne att känna sig som en prinsessa. Hon förtjänar verkligen att vara lycklig.
    Hon kanske behöver lite tid ensam som du säger.
    Hon "förtjänar" nada. Omg.....jag som trodde att jag var en toffel när jag tar bort fötterna från bordet :(
  • Dr Nail
    amandapanda skrev 2016-07-04 02:27:13 följande:
    Dr Nail, jag har läst dina inlägg ink. alla andras och du är verkligen tvärt emot allt jag tycker. Blir jätte irriterad av alla dina kommentarer. 

En kille som visar att han bryr sig, kämpar för sitt förhållande och visar sin kärlek är en dröm kille. De finns inte så många av dem, jag har en av dem, men det är dom killarna många tjejer i slutändan behåller. Jag tror det är många som håller med mig i detta, sen finns det säkert många som inte vill ha det så heller och det är inget fel med det. Men att säga att TS gör fel, är en toffel och beter sig om en "kvinna" eller vad du nu sa i början av denna tråden gör mig bara så irriterad. 

Till TS, fortsätt med det du gör! du kommer få en jätte go tjej till slut, antingen är det din nuvarande flickvän eller så är det en ny. Det är egentligen skit samma, för det du gör ska du fortsätta med :) En dag kommer det ha lönat sig. Bättre att sprida kärlek än att låtsas vara en hård sten som måste hålla inne på en massa. 
    Men ett tips är att inte skämma bort henne, jag och min pojvän var i exakt samma situation. Vi tog lite tid ifrån varandra, tog reda på vad vi ville, sen sågs vi, pratade igenom allt vi ansåg var fel och rätt och så blev vi tillsammans igen. Vi flyttade precis ihop. Så Hugo, det kommer lösa sig :) Fortsätt sprid kärlek. 
    Antingen det, eller så har man självrespekt. 

Men jag håller med: fortsätt ts; det verkar gå bra, baserat på det du skriver :D
Svar på tråden Min flickvän är ofta sur.