• Anonym (77)

Min flickvän är ofta sur.

jag tror hon inte är så kär längre, men hon är bekväm, gillar allt du gör för henne. Det är ingen skillnad mot alla trådar man läst där det är kvinnor som skriver om män som inte gör mkt hemma, men gärna drar ut med kompisarna, inte lagar mat, städar eller annat. 

Dags att ta ett allvarligt snack om framtiden.

Jag tycker du låter som en mycket bra kille, rätt lik min sambo, men här hjälps vi åt. Skulle skämmas ögonen ur mig om jag betedde mig som din tjej.

• Anonym (77)
    Anonym (Hugo) skrev 2016-07-03 23:37:49 följande:
    Mm kan känna igen det du skriver mycket väl. Fast oftast är det hon som säger om vi ligger i soffan, vad gott det skulle vara med lösgodis, kan inte du åka iväg och handla det till oss.
    Men visst mina vänner skämmer inte bort sina tjejer lika mycket som mig men någon gång ibland vill jag få henne att känna sig som en prinsessa. Hon förtjänar verkligen att vara lycklig.
    Hon kanske behöver lite tid ensam som du säger.
    fast då är hon ju bara bortskämd! När jag eller min sambo är sugna på godis och slöar i soffan skulle antingen den som föreslog godiset handla, eller så går vi båda två så får man lite frisk luft samtidigt. Jag skulle aldrig i livet uttrycka mig så till min sambo "jag är sugen på godis, kan du gå och handla?" jösses! 

hon förtjänar att vara lycklig men inte på bekostnad av din lycka. Den är väl lika viktig? 
Svar på tråden Min flickvän är ofta sur.