• Aliyah

Min flickvän är ofta sur.

Killar ska behandla sin tjej som att hon är en kollega som man har en förbjuden flirt med på jobbet. Alltså små diffusa hintar om att du är kåt, men samtidigt hålla tillräckligt avstånd för att det inte ska räknas som otrohet.

Kvinnor blir galna av det :-P

• Aliyah
    Asirna skrev 2016-08-11 23:52:29 följande:

Inte jag iaf, tycker endast det är ett löjligt beteende när man är i en relation.

Att visa intresse men ändå ge varandra utrymme? Ok vissa kvinnor gillar plåster eller nån som inte visar intresse alls.
  • Aliyah
    Asirna skrev 2016-08-12 01:42:05 följande:

Om min kille skulle bete sig som jag är en förbjuden flirt skulle jag bara tröttna, jag vill ha en man som bara dyker upp bakom mig och kramar om mig, inte någon som står i hörnet o blinkar med ena ögat.

Det du beskrev kanske är bra om man är lite smått på G med någon på jobbet eller i en samling.

Men när man är i en relation, varför kan man lossad att inte känna varandra?

flera förhållanden fungerar olika, men att hålla på hela tiden som man endast vore på G kan inte vara bra för en relation i längden.

Aha oj du har uppenbarligen inte haft en flirt på jobbet så du vet inte vad jag menar.
  • Aliyah
    Asirna skrev 2016-08-13 22:52:25 följande:

Vad vet du om mitt kärlek fel? Har en del erfarenhet, men de som inte vågar uttrycka sig något är endast små pojkar ;)

Men denna tråd handlar om relationer, inte någon flirt.

Jag menar tills kvinnan tar initiativet. Killen här är ju uppenbarligen uppe i hennes ansikte non stop och hon har fått nog. Det är det värsta som finns när man inte får tid att sukta efter en man. Men som vanligt kan ingen här se ur ett större perspektiv än sin egen fyrkant.
  • Aliyah
    Asirna skrev 2016-08-14 02:08:06 följande:

Om någon är intresserad av någon annan, varför ska inte den personen, oavsett det är man eller kvinna, ta första steget?

Har både haft män som har kommit fram till mig och själv tagit o bjudit ut eller raggat upp någon.

Men om bägge två ska vänta till den andra tar steget händer ju inget.

Dessutom om det är en kille man inte är intresserad av blir det bara creepy om han står och kollar på en från ett hörn. Så innan du säger någon annan är i sin lilla låda, kanske du också ska tänka utanför ramarna? ;)

Men finns dock för o nackdelar med allt.

Men den här tråden handlade faktiskt om längre relationer och inga små flirtar på jobbet.

Vi pratar fortfarande i en relation inte nån som är intresserad. Du fattar fortfarande inte vad jag menar och ändå säger du emot. Suck.
Svar på tråden Min flickvän är ofta sur.