Min flickvän är ofta sur.
Är det någon som har ändrats det senaste året i era liv?
Är det någon som har ändrats det senaste året i era liv?
Nej ingenting speciellt. Det bara kom helt plötsligt.
Hon har pinkod på sin iphone men det är hennes mobil, även om hon inte hade lösen så hade jag aldrig snokat i hennes mobil eller dator för det är hennes. Tror de flesta tänker så.Nej hon sitter som vanligt med sin mobil, inte så att hon stoppar ner den i fickan när jag kommer och sätter sig bredvid. Men hon säger oftast en tvär kommentar när jag försöker närma mig henne och lukta och hålla om henne.
Visst förstår jag att ibland vill man sitta ifred i soffan och inte ha en kille som vill vara nära henne men tycker det är för ofta som hon inte vill.
Jo absolut är jag medveten om att otrohet förekommer men ser inte varför hon skulle kunna vara det, nu kanske jag är självgod men jag ger henne komplimanger dagligen, ger henne kramar/pussar. Överraskar henne med både upplevelser och andra saker. Sex kan hon få när hon vill osv så hon känner sig speciell.
Det jag försöker förklara att jag har mer förståelse att den ena är otrogen om kärleken är död, att hon aldrig får komplimanger eller känner sig uppskattad och älskad. Att närheten inte finns där utan man lever ihop som mer två kompisar än två som älskar varandra.
Killar ska behandla sin tjej som att hon är en kollega som man har en förbjuden flirt med på jobbet. Alltså små diffusa hintar om att du är kåt, men samtidigt hålla tillräckligt avstånd för att det inte ska räknas som otrohet.
Kvinnor blir galna av det :-P
Det är just därför du inte skaffar en svensk tjej.