• Tjärpapps

    Tjejer på Bodycontact

    Såg en annons på BC färg en tjej sökte en karl med stora muskler och stor kuk,

    Nu tjejer som"håller till " där: kommer det en uppsjö av svar med bildbevis så det bara är att välja och vraka?

    Tänk om dej var då för oss killar. Söka en en lång slank blondin med stora bomber. &iså dimper det ner 20 svar k mailboxen.

  • Svar på tråden Tjejer på Bodycontact
  • Anonym (Omvänd psykologi.)

    Bäst är killarna som bara pratar utan att ge sken av att dom vill ligga. Liksom alldagligt, kanske nån fantasi. Haha. Då blir det tvärt om. JAG som vill ligga med dom. HAHAHA!

    Knulla?????- killarna ger jag inte mycket för.

  • Anonym (BC-tjej)
    Ja, det kommer in massor av svar om man sätter ut en annons på BC. Jag fick flera hundra svar med fördelning 70% rent äckliga och 30% trevliga. Så, svaret på din fråga är ja, det är bara att välja och vraka och vi kan i stort sett önska vad vi vill på den typen av sajter eftersom vi är så få där. Livet är inte alltid rättvist  Flört
  • fae

    Nej, det är inte alls att välja och vraka. Om 70% (lågt räknat) är direkt äckliga återstår 30% där det skall rensas ut fel matchningar, ålder och övriga preferenser ska stämma, därefter återstår ett mindre antal att "välja och vraka" mellan. Vad var frågan nu igen?

  • Anonym (BC-tjej)
    fae skrev 2016-07-02 16:50:24 följande:

    Nej, det är inte alls att välja och vraka. Om 70% (lågt räknat) är direkt äckliga återstår 30% där det skall rensas ut fel matchningar, ålder och övriga preferenser ska stämma, därefter återstår ett mindre antal att "välja och vraka" mellan. Vad var frågan nu igen?


    Men det går ju att ställa parametrar från början med åldern så det är ju inga problem. Därefter tar man bort alla med dick-pick, särskilt de med en sådan som profilbild. Alla som använder ordet "knulla" i första meningen, par (om det inte är intressant förstås ;) och sen är det ändå en del kvar att välja mellan. Men självklart kommer den siffran i slutet att vara betydligt lägre men det är väl det som är definitionen med att välja? I motsats till att inte kunna välja..? Av ca 700 svar på min annons om ett kk (jag skojar inte) så träffade jag tre och som jag sedan valde en av.
  • CarinaL26
    Anonym (Frida) skrev 2016-07-02 15:50:57 följande:

    Du såg frågan nu? Bra, då vet du hur det funkar till nästa gång.


    Och du ignorerat hans fråga till dig. Moget värre.

    Och jag håller med Anonym(wtf) att tråden verkar bara syfta till gnäll att kvinnor kan få sex lättare än män.
  • fae
    Anonym (BC-tjej) skrev 2016-07-02 17:23:59 följande:

    Men det går ju att ställa parametrar från början med åldern så det är ju inga problem. Därefter tar man bort alla med dick-pick, särskilt de med en sådan som profilbild. Alla som använder ordet "knulla" i första meningen, par (om det inte är intressant förstås ;) och sen är det ändå en del kvar att välja mellan. Men självklart kommer den siffran i slutet att vara betydligt lägre men det är väl det som är definitionen med att välja? I motsats till att inte kunna välja..? Av ca 700 svar på min annons om ett kk (jag skojar inte) så träffade jag tre och som jag sedan valde en av.


    Ja absolut, välja kan man givetvis, men "välja och vraka" är det ju knappast frågan om. Att landa på 1-3 av 700 känns inte som en beskrivning av att välja och vraka heller precis. Men i övrigt är jag med här.
  • Anonym (Tjej på BC)

    Jag är tjej och finns på BC Första dagarna när jag reggat mig hade jag fått 1000 svar, helt sinnesjukt!! Tyvärr är 98% bara skräp. Jag kan välja och vraka precis som jag själv känner för. Killarna är äckligt desperata och det lyser igenom i deras meddelanden. 

  • fae
    Anonym (Tjej på BC) skrev 2016-07-02 18:03:57 följande:

    Jag är tjej och finns på BC Första dagarna när jag reggat mig hade jag fått 1000 svar, helt sinnesjukt!! Tyvärr är 98% bara skräp. Jag kan välja och vraka precis som jag själv känner för. Killarna är äckligt desperata och det lyser igenom i deras meddelanden. 


    Så välja och vraka bland 98% skräp då, eller vrakar du loss bland de där 2 procenten?
  • Anonym (Tjej på BC)
    fae skrev 2016-07-02 18:06:16 följande:
    Så välja och vraka bland 98% skräp då, eller vrakar du loss bland de där 2 procenten?
    Vill man ha skräp så inga problem då är det bara att välja ut en i högen men jag är inte desperat så jag väljer hellre bland dem 2% som är något att ha. 
  • Anonym (Omvänd psykologi.)

    Vad som är skräp och inte är väl en definitionsfråga. Jag gillar folk som sticker ut. Som kanske har någon konstig läggning eller helt enkelt inte är som alla andra. Haha.

    Men håller med om att killar med kukbilder går fetbort.

    Sen har jag träffat killar från BC bara för konversation också. För att dom är intressanta och roliga. Trot eller ej.

  • fae
    Anonym (Tjej på BC) skrev 2016-07-02 18:10:12 följande:

    Vill man ha skräp så inga problem då är det bara att välja ut en i högen men jag är inte desperat så jag väljer hellre bland dem 2% som är något att ha. 


    Men precis.

    Att jobba sig igenom en skitstorm idiotmail för att finna sammanlagt 2% tänkbara kandidater är iallafall inte min definition av att välja och vraka.
  • Tjärpapps

    Min mening var inte på något sätt att klaga på att det är orättvist.

    Jag är bara förundrad hur maktbalansen på köttmarknaden har ändrats de senaste 20 åren.

    När vi gick ut på den tiden hade man en nästan 100%-ig chans att det skulle leda till en sexuell kontakt. Då var det jag dom valde och vrakade. Om mina kompisar läser detta skulle dom protestera. ." Inte fan hade du 100% träff!!" ,

    Nä det kanske jag inte hade, Men det berodde på att jag satsade på de allra snyggaste tjejerna, Och i den ligan är det och skall vara tuff konkurrens, Om man inte hade brytt sig om utseendet på dom kunde man ju knullat med en ny varje dag.

    Om någon hade påstått att dessa fula ratade tjejer i framtiden kommer att kräva att MSN skall skicka nakenbild med rrektion till dom för att få en EVENTELL date; vet jag inte hur man hade reagerat.

    Nu är det så att jag fortfarande klarar av dom kraven som den där tjejen satte upp i sin annons.Men jag skulle aldrig i livet förnedra mig genom att skicka en bild till henne,

    Sammanfattningsvis kan man hävda att det förr var orättvist när vi män valde och ratade på discon och klubbar. Och att nu får äntligen de fula brudarna chansen att känna sig eftersökta tack vare Nätet.

  • Anonym (Omvänd psykologi.)

    Nätet är ju perfekt för oss fula brudar.

  • Danne007

    håller på att ge upp hahaha jag är med på BC men känns allt som ett skämt ... det står (HETERO) i min profil men får ändå massa meddela de av killar :D

    Tjejerna i närheten antingen är för gamla eller att de inte har bilder så jag kollar runt bara där och vet ej om det blir nåt ~_~

Svar på tråden Tjejer på Bodycontact