• JohanAlexL

Analsex

Undrar om det finns nån mer som har detta underliga problem min sambo har, när vi har analsex så värker/domnar hon i tårna. När hon har kommit så blir det ännu värre, blir nästan som förlamad i benen och ont i fötterna.
    Själva sexet tycker hon är skönt ända till orgasm. problemet är mest vid missionärställning. Nån annan som upplever samma sak och kaske har en förklaring.

• Svar på tråden Analsex
  • TestaralltX

Har nog inget med just analsexet att göra, men om det är då det händer så är det säkert en nerv inne i analen som påverkas av din kuk, men garanterat inget farligt.

• TestaralltX

Skönt att höra att anala upplevelser är på tapeten igen, för 15 år sedan var det usch och fy, men det beror på att man gör det på fel sätt. Alla kvinnor gillar analsex i grund och botten, sen ser man lite inlägg om storlek osv. det går att töja den inre ringmuskeln till en petflaskas storlek och så stora kukar har ingen människa. Har sedan min separation 2010 träffat flera kåta kvinnor och vi de tillfällen när min fråga kommit upp om analsex, så har alla varit villiga att prova "igen" och det har slutat med att de vill ha det varje gång vi har sex.

• Anonym (Pro)

Nå, nå, nå, här har vi ett märkligt fenomen som nästan liknar en vetenskaplig gåta. När tryck uppstår i de bakre regionerna kan både nerver, muskler och blodkärl påverkas, särskilt i missionärsställning där vinkeln ofta är rak och därmed kan ge upphov till att nervtrådar i bäcken eller korsrygg kommer i kläm. Det kan i sin tur orsaka domningar, smärta eller en känsla av förlamning som strålar ut i ben och fötter. Att det förvärras i samband med orgasm är inte heller förvånande, eftersom musklerna då spänns kraftigt och blodflödet förändras, vilket förstärker den nervpåverkan som redan finns. Ett sätt att undersöka saken vidare är att prova andra ställningar eller justera vinkeln med hjälp av exempelvis en kudde för att minska belastningen, men om problemen återkommer eller förvärras bör en läkare konsulteras. Ty vetenskapen är tydlig: njutningen ska inte behöva följas av förlamade fötter.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Analsex