• Anonym (svart kuk)

    Kvinnor och svarta män

    Ni kvinnor som har haft sex med svarta, har de varit bättre än vita i sängen?
    Man får ju ofta höra att svarta ska vara mycket bättre i sängen än vita och att de föredras vid tillfälligt sex.

  • Svar på tråden Kvinnor och svarta män
  • Anonym (sambo)

    Min sambo är svart (och alltså ingen tillfällig sexpartner). Han är väl som många andra killar. Att han är svart spelar ingen som helst roll i sammanhanget. Han är dock omskuren (vilket han inte skulle vara om jag hade fått välja), men det finns ju många icke-svarta som är det också. Huruvida det påverkar honom i sängen vet jag inte, och inte han heller, eftersom han blev omskuren före puberteten.

  • Anonym (G)

    Klart det bar betydelse. Jag har aldrig haft sex med en mörk och skulle aldrig ha det om jag inte mot all förmodan blev kär.

    Men jag har definitivt en fördom mot dem flesta svarta män som i min stad tror att dem är Guds gåva till vita kvinnor/alla ikke mörka kvinnor och att vi kvinnor frivilligt skulle gå med på vad som helst, utgångsläget att bli viskade och kallade på som djur mitt på gatan.

    Blir alltid lika förvånad och glad när en mörkhyad man inte lägger vidare intresse för mig.

    Kvittar hur man ser ut också.

    Det är som att det är en grej liksom, vita kvinnor som hänger med mörka som nån fanclub. Usch.

    Sen dem som har seriösa föhållande eller som inte ser till hudfärg osv, det är ju normalt men om jag blev kär i en mörk man så skulle jag ju säkerligen säga till honom hur gått hans choklad hud smakade osv. Det är väl sånt man gör när man är kär. Jag säger till min kille att jag älskar varje liten finne på hans rygg och hans blonda glesa skägg.

  • Anonym (a.)

    Jag kan säga att min mörka fd pojkvän var den mest välhängda jag träffat men han tyckte att det räckte med vanligt knull utan stimulans på annat sätt för att tillfredsställa tjejer. Detta gör honom till en av de sämsta älskar jag har haft. Dessutom hade han som omskuren väldigt mycket problem med att komma. Detta ledde till otroligt långa samlag som ofta avslutades utan någon orgasm alls pga skav och liknande otrevligheter. Han vägrade dessutom glidmedel.

  • Anonym (G)
    Anonym (a.) skrev 2016-07-02 19:18:17 följande:

    Jag kan säga att min mörka fd pojkvän var den mest välhängda jag träffat men han tyckte att det räckte med vanligt knull utan stimulans på annat sätt för att tillfredsställa tjejer. Detta gör honom till en av de sämsta älskar jag har haft. Dessutom hade han som omskuren väldigt mycket problem med att komma. Detta ledde till otroligt långa samlag som ofta avslutades utan någon orgasm alls pga skav och liknande otrevligheter. Han vägrade dessutom glidmedel.


    Det är fan det värsta som finns när killar oavsett storlek tror att sexet börjar och slutar med deras kuk! Hemskt. Att sen ha svårt att komma men väljer att pumpa på tills man gör det hur hemskt det än är för tjejen är ju bara så jävla äckligt. Dem kan lika väl knulla dockor. Som mest hemskt är det ju när tjejen Inte är stark nog att säga Kliv av mig och dra åt helvete, utan ligger kvar där och plågas.

    Förhoppningsvis mognar dessa killar men sällan.
  • Anonym (Bättre)

    Jag har haft bara två partners, en mörk och en ljus, ett knappt år med båda. Det var klart bättre sex med den mörka. Han ville oftare, var uthålligare, kunde flera gånger i rad och gav mig nästan alltid orgasm. Hur mycket av skillnaderna som beror på att en var svensk och en afrikansk är svårt att säga. Också andra skillnader inverkar förstås, som att den mörka var omskuren, yngre och erfarnare, medan den ljusa var oomskuren, äldre och helt oerfaren när vi träffades.

  • Anonym (?)
    Anonym (G) skrev 2016-07-02 17:14:31 följande:

    Klart det bar betydelse. Jag har aldrig haft sex med en mörk och skulle aldrig ha det om jag inte mot all förmodan blev kär.

    Men jag har definitivt en fördom mot dem flesta svarta män som i min stad tror att dem är Guds gåva till vita kvinnor/alla ikke mörka kvinnor och att vi kvinnor frivilligt skulle gå med på vad som helst, utgångsläget att bli viskade och kallade på som djur mitt på gatan.

    Blir alltid lika förvånad och glad när en mörkhyad man inte lägger vidare intresse för mig.

    Kvittar hur man ser ut också.

    Det är som att det är en grej liksom, vita kvinnor som hänger med mörka som nån fanclub. Usch.

    Sen dem som har seriösa föhållande eller som inte ser till hudfärg osv, det är ju normalt men om jag blev kär i en mörk man så skulle jag ju säkerligen säga till honom hur gått hans choklad hud smakade osv. Det är väl sånt man gör när man är kär. Jag säger till min kille att jag älskar varje liten finne på hans rygg och hans blonda glesa skägg.


    Hur vet du att de tror att de är Guds gåva till alla vita kvinnor? Låter sjukt fördomsfullt att du tror de bara lägger denna uppmärksamhet på icke svarta kvinnor. Känner flera svarta män och inga av dem beter sig sådär. 
    Är själv gift med en svart man och jag tror knappast sexet har med etnicitet att göra. Kemi är a och o och vi har en väldigt stark sådan. 
    Tråkigt att fördomsfullt folk går runt och tror man är ett fan till sin man liksom..haha nästan ironiskt. Sen upplever jag snarare att vita, överviktiga kvinnor tror att alla svarta män skulle vara intresserade av dem, vilket min tex inte är. Han föredrar en sund kropp och ett vackert ansikte, precis som de flesta oavsett hudfärg.


    Sen tror jag många män överlag skiter i hur kvinnor ser ut bara de får ligga men då gäller det nog män som inte själva är direkt vackra. Har upplevt att svenska män är blygare när det gäller att ge uppmärksamhet offentligt men bakom stängda dörrar är minst lika sviniga. 

  • flygrl

    Ville bara inflika att utöver skillnader mellan individer kommer vi svarta (jag tjej) också från olika länder och kulturer/religioner som kan påverka hur man tänker & beter sig. Finns tex. många svarta som levt i generationer i Nord & Sydamerika. Jag e född av afrolatinska föräldrar här i Sverige tex. och har aldrig vart i Afrika. :)
    Just sayin. :)

  • 100kgpappa

    Klokt inlägg av flygrl, det är väl inte hudfärgen i sig som spelar roll, utan vilken kulturell bakgrund man har.

    Män från områden där man inte ens känner till kvinnlig orgasm, och praktiserar kvinnlig omskärelse och liknande är nog generellt sämre i sängen än män från mer upplysta samhällen.

    Men har läst i andra trådar om ämnet att det är tydligen inte helt ovanligt att afrikanska män kan ställa sig helt frågande till att ge oralsex tex, de förstår inte syftet. Allt som räknas är att kuken ska in och ut.

    Finns självklart västerländska män som är såna också, men det verkar som sagt vanligare i den södra kontinenten, där sexualundervisning inte finns på världskartan överhuvudtaget.

  • Asirna

    Vad är detta för fråga?

    Hur bra någon i sängen beror inte på någons hudfärg, utan de som person.

    Så, nu är detta färdig diskuterat!

Svar på tråden Kvinnor och svarta män