• Anonym (svart kuk)

Kvinnor och svarta män

Ni kvinnor som har haft sex med svarta, har de varit bättre än vita i sängen?
    Man får ju ofta höra att svarta ska vara mycket bättre i sängen än vita och att de föredras vid tillfälligt sex.

• Svar på tråden Kvinnor och svarta män
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-10 22:22:06 följande:
    Det finns absolut en spänning i det. Klart det e rivalitet i det där "hon som k--r en svart" men som förstärks av rasistiskt förakt. Svarta killar ses nog mer som hot än jag som svart tjej. Killarna riskerar också rent allmänt attackeras fysiskt mer än tjejer. :/

För mig finns också det förbjudna med i spelet. Förbjudna känslor jag inte helt kan hantera. Särskilt som jag har en dragning till lite äldre, bestämda vita män. Lite knepigt. :/

Häftigt du fick sånt utbyte av sexet ni hade. ;) Hade det med han va svart att göra tror du eller mer på individ planet?
    Klart att det var han som "individ" som gjorde det, men hur mycket av hans egenskaper som berodde på biologiska faktorer eller på kulturella och individuella är förstås svårt att säga. Förutom svart-vitt så fanns det flera olikheter mellan oss som ökade spänningen. Åldern: jag var 25 han 20, erfarenheten: jag var oskuld när vi möttes och hade aldrig haft orgasm, medan han hade haft ett aktivt sexliv i 5 år med ett antal flickvänner och många tillfälliga partners. Förutom det fysiska och känslomässiga tror jag nog att det också var känslan av något annorlunda och lite förbjudet som tände mig.

Tyvärr valde han att avsluta relationen och gå vidare till nästa. Jättejobbigt för mig men bara att acceptera. Ett antal år senare hade jag en svensk partner, men det blev aldrig samma sak, fick inte ens orgasm. Har inte testat flera. Svårt att säga om jag skulle lockas mera av vitt eller svart i dag, förmodligen krävs det rätt individ och inte en speciell kategori. Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt.
  • flygrl
    Anonym (Bättre) skrev 2016-07-12 11:41:40 följande:
    Klart att det var han som "individ" som gjorde det, men hur mycket av hans egenskaper som berodde på biologiska faktorer eller på kulturella och individuella är förstås svårt att säga. Förutom svart-vitt så fanns det flera olikheter mellan oss som ökade spänningen. Åldern: jag var 25 han 20, erfarenheten: jag var oskuld när vi möttes och hade aldrig haft orgasm, medan han hade haft ett aktivt sexliv i 5 år med ett antal flickvänner och många tillfälliga partners. Förutom det fysiska och känslomässiga tror jag nog att det också var känslan av något annorlunda och lite förbjudet som tände mig.

Tyvärr valde han att avsluta relationen och gå vidare till nästa. Jättejobbigt för mig men bara att acceptera. Ett antal år senare hade jag en svensk partner, men det blev aldrig samma sak, fick inte ens orgasm. Har inte testat flera. Svårt att säga om jag skulle lockas mera av vitt eller svart i dag, förmodligen krävs det rätt individ och inte en speciell kategori. Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt.
    Tråkigt det tog slut och du inte blivit riktigt tillfredsställd efter det. Låter så sorgligt.
    Va menar du med "nr 1" i "Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt"? Menar du din första kille eller nåt annat?
    För mig ger kontraster spänning i det sexuella.
  • 100kgpappa

Tycker också att det finns ett spänningsmoment i kontraster, kan vara hudfärg, ålder, levnadsstil.

Har dock aldrig blivet av i praktiken, men skulle tillfället dyka upp tvekar jag inte en sekund om personen i övrigt är tilltalande.

• flygrl
    100kgpappa skrev 2016-07-15 12:59:01 följande:

Tycker också att det finns ett spänningsmoment i kontraster, kan vara hudfärg, ålder, levnadsstil.

Har dock aldrig blivet av i praktiken, men skulle tillfället dyka upp tvekar jag inte en sekund om personen i övrigt är tilltalande.

Ser man på... :)
    Visst, det e ju förstås en helhet när man attraheras av nån. Det måste typ stämma på mer än ett sätt.
  • 100kgpappa
    flygrl skrev 2016-07-17 00:42:28 följande:

Ser man på... :)

Visst, det e ju förstås en helhet när man attraheras av nån. Det måste typ stämma på mer än ett sätt.

Absolut är det så, men vi får väl se, har vi tur hittar vi någon het mörk skönhet som vill ha sex med oss.
  • Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-14 19:22:34 följande:
    Tråkigt det tog slut och du inte blivit riktigt tillfredsställd efter det. Låter så sorgligt.
    Va menar du med "nr 1" i "Det är fortfarande tanken på nr 1 som är det som tänder mig mest, kanske inte så bra, men svårt att göra något åt"? Menar du din första kille eller nåt annat?
    Jo, det är just det jag menar, första killen. När lusten är som starkast blir det lätt så att minnesbilder av tiden med honom kommer upp, även om det är 10 år sen nu. Och omvänt när jag tänker på honom väcks lusten som lättast. 
  • Anonym (Samma)

Nej de har inte varit bättre, men genomsnittligt mer välhängda. Det kan ju vara att föredra ibland och ibland inte. Bättre eller sämre älskare har de inte varit utan det har varit mer individuellt.

• Anonym (Bättre)
    flygrl skrev 2016-07-14 19:22:34 följande:
    Tänkte ytterligare säga att det var jobbigt när det tog slut ja. Men vi drar väl olika lotter i livets lotteri när det gäller sex och kärlek. Det var nog egentligen så att han var en perfekt partner för mig men jag var inte den bästa för honom, Han hade haft bättre tidigare och fick säkert en bättre match med sin nästa partner också som var lite yngre än honom, De är gifta och har barn i dag och verkar ha det jättebra tillsammans. Vi har en ok relation och pratar ibland när vi träffas, så det är bra till den delen.

Visst är det synd att jag har fått så kort period av sexuell lycka, men jag skulle inte vilja vara utan den upplevelsen. Det varierar nog ganska mycket vad mina kompisar har för erfarenheter också. Vissa har jättebra sex, vissa sämre, någon lever utan sex. För en del är relationen i övrigt bra, men sexet dåligt eller tvärtom. Ingen som jag känner nära har haft en svart man, så jag kan inte tillföra några erfarenheter till trådens huvudtema utöver mina egna.
  • Anonym (gman)
    100kgpappa skrev 2016-07-15 12:59:01 följande:

Japp. Nu är jag kille då, bisexuell. Och fantiserar ibland om att träffa nån välhängd svart man. 
  • Anonym (Swe)
    uddakvinna skrev 2016-07-11 06:40:27 följande:
    Nej.

Dessutom har de inte så stora kukar som det påstås.

De som haft störst kuk är infödda vita svenska män.
    Hahaha, bakom den här kommentaren (av "uddakvinna") ser jag framför mig en kränkt, svensk man i SD-svansen som desperat jobbar hårt på att framställa svenska män som överlägsna alla mörkhyade i diverse forum ????????
Svar på tråden Kvinnor och svarta män