Kvinnor och svarta män
Ni kvinnor som har haft sex med svarta, har de varit bättre än vita i sängen?
Man får ju ofta höra att svarta ska vara mycket bättre i sängen än vita och att de föredras vid tillfälligt sex.
Ni kvinnor som har haft sex med svarta, har de varit bättre än vita i sängen?
Man får ju ofta höra att svarta ska vara mycket bättre i sängen än vita och att de föredras vid tillfälligt sex.
Tycker också att det finns ett spänningsmoment i kontraster, kan vara hudfärg, ålder, levnadsstil.
Har dock aldrig blivet av i praktiken, men skulle tillfället dyka upp tvekar jag inte en sekund om personen i övrigt är tilltalande.
Tycker också att det finns ett spänningsmoment i kontraster, kan vara hudfärg, ålder, levnadsstil.
Har dock aldrig blivet av i praktiken, men skulle tillfället dyka upp tvekar jag inte en sekund om personen i övrigt är tilltalande.
Ser man på... :)
Visst, det e ju förstås en helhet när man attraheras av nån. Det måste typ stämma på mer än ett sätt.
Nej de har inte varit bättre, men genomsnittligt mer välhängda. Det kan ju vara att föredra ibland och ibland inte. Bättre eller sämre älskare har de inte varit utan det har varit mer individuellt.