Ahoo skrev 2016-07-05 14:06:03 följande:
Samma för mig isåfall! :) Gjorde ett test imorse (är ju lite för tidigt med det då läkaren sagt att jag är "låghormonad") och det visade negativt.. Så vet inte om man ska testa efter den "riktiga" skulle ha kommit? Ångrade lite att jag testade imorse .. Vi ska försöka hålla ut och vänta en vecka och kanske testa på söndag?
Blöder lite idag och nästan inget inatt? Och det är som klart rött? När jag ha mena blöder jag rikligt i ca 2 dagar? Enda jag tänker på och hoppas att det ska vara en nidblödning. Men det jag läst så ska den vara en liten blödning och inte hålla på såhär i dagar? Du verkar ha en "bättre" blödning än vad jag har iaf! :)
Ha du några andra symptom? Jag är spänd i brösten, jätte trött och på lite halv irriterat humör. Sover som en stock på nätterna. Förra gången jag va gravid kräktes jag varje morgon och under dagarna och kvällarna? Borde det inte va samma nu isåfall? Haha, ursäkta alla frågor. Men de är så skönt att kunna bolla med någon då man vill hålla det lite hemligt :)
Håller tummarna för dig med. :)
Jag har varit jätte virrig, sagt fel saker, hugg i magen, stickningar i underlivet, sovit skit dåligt, vaknat på nätter o varit kissnödig, jätte ökad hunger, svullen i magen, stickningar i benen... Tror de va dem, men inte gravid :(
Även super trött hela tiden, sover 40-50 min under em
Tänkte att jag också testa för tidigt då jag skulle kunna vara i vecka 4 början på 5
Men en vän sa har man blödigt lite till och från en längre period är ja inte gravid.
Sååå jobbigt, hoppades verkligen.
Nu har ja ÄL 18-20 juli otroligt jobbigt att vänta på det och sen vänta ytterligare 3-4 veckor för att se om det gick som man vill.
Fick du svar på allt? :P
Otroligt skönt att ventilera sig med andra här