Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Leksaken)

Mogen kvinna, ung kille

Har varit på semester ett par gånger med några bekanta, där mamman i den familjen varit väldigt "flirtig". Jag är en 22 årig kille som är väldigt attraherad av kvinnor som är äldre än mig själv, men har svårt o tyda dessa "flirtar"

Exempel 1: Gick runt i huset o letade efter något och öppnade en dörr, på andra sidan stod mamman i bara trosor helt nyduschad, när jag öppnar drar hon åt sig handduken och sätter över brösten varpå hon säger " nu va det tur att jag inte stod helt naken" och små ler.

Exempel 2: satt och kollade på tv, mamman gick förbi men jag satt i hörnet så hon såg mig inte och hon ställer sig o byter bh, så jag ser hela brösten. Blir obekväm och går därifrån varpå hon inser att jag suttit där och sett det hela. Dagen efter kommer hon fram till mig och säger " förlåt för igår, förstår att du inte vill se mina tuttar...eller? " o börjar le.

Exempel 3: bara jag o mamman i huset då alla andra är borta, ligger o ser på film hela dagen och mot kvällen kommer mamman till mig och säger " vad synd att du legat här hela dagen, trodde att bara du och jag skulle hitta på något"

Vad tror ni? Vad vill hon?

Några andra kvinnor som gjort liknande saker/velat göra sådant?

• Svar på tråden Mogen kvinna, ung kille
  • Anonym (Anna)

Är hon där med både man och barn?

• ungkillesthlm
    Anonym (Anna) skrev 2016-07-04 19:50:16 följande:

Är hon där med både man och barn?

Jaa exakt, dock visar hon inte något sånthär med andra i närheten.
  • Anonym (nja)

jag ser inget speciellt i dina tre exempel. 
    Jag skulle också kunnat slänga ur mig liknande ex 1 om någon råkade se mig efter att jag hade duschat. "hoppsan, det var tur jag inte var naken", liksom för att avdramatisera situationen och mer göra det komiskt. 

Ex 2 är lite samma sak, Lite onödigt att säga "eller" på slutet men ändå, jag tolkar inte detta som en inbjudan från henne

Ex 3 är också ytterst vagt. Hon kanske menade att ni skulle ta en promenad, käka lunch eller vad som helst.  Hon hade ju hela dagen på sig att göra nåt, om hon hade velat, 

• Anonym (Anna)

Exempel no 2 skulle jag säga är helt klart att hon är ute efter något. De andra exemplen skulle jag tycka var normala om det inte vore för ex 2, det gör ju att man börjar undra över dem också.

• Anonym (Leksaken)

Mjo kanske de, men det finns mer än detdär.

Hon har bett mig att sova i samma rum som henne, dock la jag mig i en annan säng fast hon ville att vi skulle sova i dubbelsängen.

Hon har badat naken framför mig o bett mig göra detsamma, men jag avvek pga obekvämhet.

Osv osv, tycker du samma sak om dom exemplen?

• Anonym (nja)
    Anonym (Leksaken) skrev 2016-07-04 20:01:16 följande:

Hon har bett mig att sova i samma rum som henne, dock la jag mig i en annan säng fast hon ville att vi skulle sova i dubbelsängen.

Hon har badat naken framför mig o bett mig göra detsamma, men jag avvek pga obekvämhet.

varför skrev du inte de exempel istället för de andra? 
  • ungkillesthlm
    Anonym (nja) skrev 2016-07-04 20:07:41 följande:

varför skrev du inte de exempel istället för de andra? 

För att det finns många sådana exempel ;)
  • MrFlex

Hur möter du hennes "inviter"? Du kan ju ganska lätt och oskyldigt känna henne på pulsen beroende på hur du svarar.

Ex1 - Hon säger "Tur att jag inte var naken"
    Du svarar "Snarare otur" och ler

Ex2 - Hon antyder att du inte vill se hennes bröst. Du svarar "Jag har inga problem med att se dina bröst".

Ex3 - Hon antyder att ni skulle hittat på något. Du svarar "Vad skulle du velat göra tillsammans med mig idag då?"

Beroende på hur hon tar det vidare så borde du ganska lätt kunna tyda henne.

• Anonym (Mange)

Var för X antal år sedan med om händelser som påminner om dina när jag, syster, mor och hennes vännina var utomlands.

Vänninnan smörjde helt ogenerat in sina bröst med solkräm och bytte obehindrat om till bikini i princip framför mej osv..

Det här gick jag igång på och fantasierna flödade.

En kväll var vi ute och åt och drack varpå hon gick på toaletten.. Då såg jag chansen i mitt berusade tillstånd att loma efter henne varpå jag utbrast nåt i stil med " - att jag inte skulle ha något emot att utforska hennes tuttar lite".

Responsen var inte alls bra och hon ifrågasatte om jag var riktigt klok eller ej. Resten av resan höll jag låg profil och jag skäms än idag när jag ser henne.

Dock så behöver det ju inte alls vara lika illa i ditt fall.

• Anonym (Anna)

:P

Anonym (Mange) skrev 2016-07-04 23:53:51 följande:

Var för X antal år sedan med om händelser som påminner om dina när jag, syster, mor och hennes vännina var utomlands.

Vänninnan smörjde helt ogenerat in sina bröst med solkräm och bytte obehindrat om till bikini i princip framför mej osv..

Det här gick jag igång på och fantasierna flödade.

En kväll var vi ute och åt och drack varpå hon gick på toaletten.. Då såg jag chansen i mitt berusade tillstånd att loma efter henne varpå jag utbrast nåt i stil med " - att jag inte skulle ha något emot att utforska hennes tuttar lite".

Responsen var inte alls bra och hon ifrågasatte om jag var riktigt klok eller ej. Resten av resan höll jag låg profil och jag skäms än idag när jag ser henne.

Dock så behöver det ju inte alls vara lika illa i ditt fall.

• Anonym (förlorade)

Jag får känslan av att hon bara vill känna sig åtrådd.
    Hon gillar dig. Du är yngre och det känns såkert lika spänande för henne som att hon och hennes ålder är spännande för dig.
    Honmår bra av att få lekalite men jag tror inte att hon skulle komma att ta steget vidare och göra något mera med dig.

Men vem vet. Hon kanske bara vill se om du är med på det hela.
    Ta chansen och gör som MrFlex säger, ställ en motfråga med ett leende så har du lagt bollen hos henne. Men tänk på att det kan bli fel.

Jag har varit med om precis samma sak som dig när jag var yngre.
    Jag var 18-19 och hon var strax över 40.

Hon lekte med situationerna, kommenterade allt med en het blick eller ett finurligt leende och såg verkligen till att jag inte missade något. Hon skylde inget och visade upp både det ena och andra.
    Jag var upphetsad av det och hon såg det lika tydligt som jag såg vad hon gjorde. Det var spännande och vi höll på så här en längre tid den sommaren.

Till slut kände jag att jag ska prova att ta för mig. Göra något som hon inte kan låta bli och därmed se om hon tar steget,
    När vi blev ensamma bad jag henne smörja in min rygg med solskyddsfaktor. Det gjorde hon så gärna sa hon.
    Hon började smörja och jag kommenterade hennes otroligt sköna händer varpå hon tackade.Så jag frågade om hon kunde smörja in mig på framsidan också och hon svarade  att det kunde hon. Så jag vände på mig. 

Men så fort hon såg att jag hade världens erektion under badbyxorna så sa hon bara kallt att det klarade jag nog själv och gick sedan där ifrån.

Så tog vårt lilla spel slut.
    Från och med den stunden var allt över.

Uppenbarligen var leken spännande men något mera fanns över huvud taget inte i hennes avsikter.
    Jag ångrade vad jag gjort - fast än jag egentligen inte gjort något. Men den laddade och förbjudna leken med blickar var underbar och den saknade jag under lång tid.

• Anders 386

Det är väl ganska vanligt att man liksom sexflörtar med någon utan att man vill ta det vidare? Skojar lite o njuter av att se andra i lite sexiga situationer. Men från att därifrån ta det till sex är nog ganska långt för dom flesta - speciellt om man är i ett förhållande. Det är ju lite som en spännande "lek" där man ömsesidigt bekräftar varandra men som oftast inte är menat att gå längre än så.
    Helt normalt beteende, alla vill väl få bekräftelse på att man är attraktiv både som sexuell person och som vän?

Så se till att ta det som det är TS och förstör inte det förhållande ni har nu. Går du för långt kan faktiskt resultatet istället bli ett negativt laddat förhållande.

• blondasanna

Lägg till mig på kik om du vill prata med en 45-årig gift kvinna som är nyfiken på yngre män. sannablondie heter jag där

• Damaskus
    Anonym (Leksaken) skrev 2016-07-04 20:01:16 följande:

De här två sakerna är inte bara vanlig flört. Att be dig lägga dig i samma säng är helt klart mer än flört.
    Att bada naken och be dig göra detsamma är också mer än flört.

Frågan är om du vill ha sex med henne?
    I så fall skulle jag faktiskt ha lagt mig bredvid henne och svarat med klara antydningar på hennes flörtande. Hade även badat naken med henne.

Var dock inte för på utan låt henne ta initiativen och spela med så får du se vart det hamnar.

Har du fler exempel på hennes flörtande?
Svar på tråden Mogen kvinna, ung kille