Mogen kvinna, ung kille
Har varit på semester ett par gånger med några bekanta, där mamman i den familjen varit väldigt "flirtig". Jag är en 22 årig kille som är väldigt attraherad av kvinnor som är äldre än mig själv, men har svårt o tyda dessa "flirtar"
Exempel 1: Gick runt i huset o letade efter något och öppnade en dörr, på andra sidan stod mamman i bara trosor helt nyduschad, när jag öppnar drar hon åt sig handduken och sätter över brösten varpå hon säger " nu va det tur att jag inte stod helt naken" och små ler.
Exempel 2: satt och kollade på tv, mamman gick förbi men jag satt i hörnet så hon såg mig inte och hon ställer sig o byter bh, så jag ser hela brösten. Blir obekväm och går därifrån varpå hon inser att jag suttit där och sett det hela. Dagen efter kommer hon fram till mig och säger " förlåt för igår, förstår att du inte vill se mina tuttar...eller? " o börjar le.
Exempel 3: bara jag o mamman i huset då alla andra är borta, ligger o ser på film hela dagen och mot kvällen kommer mamman till mig och säger " vad synd att du legat här hela dagen, trodde att bara du och jag skulle hitta på något"
Vad tror ni? Vad vill hon?
Några andra kvinnor som gjort liknande saker/velat göra sådant?