Inlägg från: Anonym (förlorade) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förlorade)

Mogen kvinna, ung kille

Jag får känslan av att hon bara vill känna sig åtrådd.
    Hon gillar dig. Du är yngre och det känns såkert lika spänande för henne som att hon och hennes ålder är spännande för dig.
    Honmår bra av att få lekalite men jag tror inte att hon skulle komma att ta steget vidare och göra något mera med dig.

Men vem vet. Hon kanske bara vill se om du är med på det hela.
    Ta chansen och gör som MrFlex säger, ställ en motfråga med ett leende så har du lagt bollen hos henne. Men tänk på att det kan bli fel.

Jag har varit med om precis samma sak som dig när jag var yngre.
    Jag var 18-19 och hon var strax över 40.

Hon lekte med situationerna, kommenterade allt med en het blick eller ett finurligt leende och såg verkligen till att jag inte missade något. Hon skylde inget och visade upp både det ena och andra.
    Jag var upphetsad av det och hon såg det lika tydligt som jag såg vad hon gjorde. Det var spännande och vi höll på så här en längre tid den sommaren.

Till slut kände jag att jag ska prova att ta för mig. Göra något som hon inte kan låta bli och därmed se om hon tar steget,
    När vi blev ensamma bad jag henne smörja in min rygg med solskyddsfaktor. Det gjorde hon så gärna sa hon.
    Hon började smörja och jag kommenterade hennes otroligt sköna händer varpå hon tackade.Så jag frågade om hon kunde smörja in mig på framsidan också och hon svarade  att det kunde hon. Så jag vände på mig. 

Men så fort hon såg att jag hade världens erektion under badbyxorna så sa hon bara kallt att det klarade jag nog själv och gick sedan där ifrån.

Så tog vårt lilla spel slut.
    Från och med den stunden var allt över.

Uppenbarligen var leken spännande men något mera fanns över huvud taget inte i hennes avsikter.
    Jag ångrade vad jag gjort - fast än jag egentligen inte gjort något. Men den laddade och förbjudna leken med blickar var underbar och den saknade jag under lång tid.

Svar på tråden Mogen kvinna, ung kille