Fel i utredning
Hoppas att någon kan hjälpa mig.. det var en utredning på mina barn för ett tag sen för att barnens mamma var våldsam mot sin karl. Nu är den avslutad utan att soc gör ett piss.mamman är våldsam av sig och är ganska ostabil i sitt psyke, var bla därför vi skildes för ett år sen.
hon har ljugit för handläggaren och hon har i sin tur skrivit in dessa falska grejer i utredningen. Handläggaren verkar inte ha alla hästar hemma heller för hon har blandat ihop grejer som jag sagt oxå. Försökt rätta till alla fel och så och handläggaren la in det som en bilaga. Får hon göra så? Hon la in det som bilaga och avslutade utredningen. Har socialen några skyldigheter efter att jag lämnat mina synpunkter? Jag är övertygad om att mina synpunkter jag lämnat är betydande för mina barn och utredningen. Det känns verkligen fel att det jag inte ens visste att jag skulle behöva bemöta inte kom med innan utredningen avslutades. Många fel och lögner i utredningen som jag fick vad har "min" bilaga för betydelse då?