Annaspilar skrev 2016-07-07 08:57:47 följande:
Ja, min kompis sa att det är gratis provmånad först och sen betalas en gång i månaden. Jag kan ändå inte börja förrän mor hösten till då jag har massor av annat först. Som London resan och grejer. :) Min kompis sa även att hon skulle joina mig så jag kommer in i spelet och lär mig. Ja det där med snusk är jag van med då jag har hängt på sajten kamrat sena kvällar och nätter. Jag brukar inte bry mig så mkt. Och det med irritation vet jag mkt då min sambo spelar så jag har hört honom gapa och skrika. Men då spelar han på PS4 och andra spel. :) Sen med tanke på att jag är aktiv på nätet med social medier som blogg youtube osv så är jag van med otrevliga, odrägliga kommentarer. Känner jag dock att det blir för mycket så får jag reflektera över det då spel på det sättet kanske inte är min grej. Men man vet ju aldrig förrän man provat. :)
jo alltså man kan ju blocka personer och så :) så blir det för mycket kan man helt enkelt ta bort dem :P
sen rekommenderar jag också att va i en guild alltså ett ställe där man lär känna personer. för det blir mycket roligare då :) och mindre chans på röv hål haha :) mer vanligt om man bara hänger med olika grupper som bildas :)
men i det stora hela tycker jag om wow, det är avslappnade att sitta och pilla med och sen blir det även socialt om man vill det är det som är det fina man kan ju bestämma sig för att köra själv :).
jag har till och med träffat folk på riktigt från spelet och så då vi har spelat ihop i över två år :).
och ja vänta till hösten, då det nya kommer i gång då är det fler inne, just nu är det rätt dött som sagt för de flesta sitter mest och in väntar det nya spelet då man är rätt klar med det som har funnits nu :)