• RapidAngel

Privat VUL Skelleftå

Hej! Jag nygravid med ett MA och skrapning i bagaget. Innan vår långresa, som jag är på just nu, fick jag reda på att jag är gravid igen (yey!!) Men, jag har blödigt. Inte blodiga flytningar, utan BLOD. Nu är jag ju jättenervös.

Direkt när vi kommer tillbaka till Sverige reser jag till Skellefteå och ska var där en tid. Orkar inte vara nervös och vill därför göra ett VUL i Skellefteå. Umeå är inte ett alternativ.

Har letat på nätet men hittar inte var jag kan Vända mig? Vet någon här?

• Svar på tråden Privat VUL Skelleftå
  • Numm3r tre

Jag tror inte det finns någon som gör privat i Skellefteå. Man får vända sig till kvinnokliniken alt akutmottagningen om det blöder då kan man kanske få göra ett vul om inte Umeå och Norrlandskliniken är ett alternativ.

• RapidAngel
    Numm3r tre skrev 2016-07-09 18:40:35 följande:

Jag tror inte det finns någon som gör privat i Skellefteå. Man får vända sig till kvinnokliniken alt akutmottagningen om det blöder då kan man kanske få göra ett vul om inte Umeå och Norrlandskliniken är ett alternativ.

Tack för svar!
    Det var min känsla också, att det inte finns någon privat i skeå alltså.

Kvinnokliniken, är de schyssta och tar emot om man är orolig tror du, eller måste man aktivt blöda för att få hjälp/Vul?
  • Numm3r tre

Lättast är nog att ringa sköterskan på telefontid, jag vet ingen som inte har fått komma in och göra vul efter blödning.

• RapidAngel
    Numm3r tre skrev 2016-07-10 05:27:30 följande:

Lättast är nog att ringa sköterskan på telefontid, jag vet ingen som inte har fått komma in och göra vul efter blödning.

Det låter väldigt bra! Så, kvinnokliniken alltså. Det ligger i sjukhuset, eller hur? Tack snälla för svar!
Svar på tråden Privat VUL Skelleftå