Inte fått mina skattepengar än!!
Har ännu inte fått mina skattepengar än! Jag deklarerade via appen första dagen man kunde börja deklarera. Har inte bytt kontonummer heller.
Någon annan som inte fått sina pengar än??
Har ännu inte fått mina skattepengar än! Jag deklarerade via appen första dagen man kunde börja deklarera. Har inte bytt kontonummer heller.
Någon annan som inte fått sina pengar än??
Har inte heller fått men har sålt hus och gjort diverse avdrag för renovering, hörde att de skulle granska sådant lite hårdare i år.
Antagligen tyckte de att de har något att granska. Om du inte har fått hem någon slutskattsedel så är din deklaration inte klar ännu. Står på Skatteverkets hemsida vilka utbetalningsdatum som gäller om man inte får i juni.
Du får nog dom i augusti.. :)
15 augusti: Skatteverket gör andra utskicket av slutskattebesked.
19 september: Skatteverket gör tredje utskicket av slutskattebesked.
Antagligen tyckte de att de har något att granska. Om du inte har fått hem någon slutskattsedel så är din deklaration inte klar ännu. Står på Skatteverkets hemsida vilka utbetalningsdatum som gäller om man inte får i juni.
Kontrollera att din deklaration är inskickad och att ditt konto är anmält. Är dessa saker klara granskas din deklaration och då är denna inte klar. Pengarna utbetalades från skattekontot den 4 juni och kom på bankkontot mellan 7-9 juni, om utbetalningen inte finns där kommer pengarna i augusti eller september